Gå til innhold

-----


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker. =) Står litt stille nå denne uka, og det hater jeg!! Har lyst til at ting skal gå kjapt og billig =P Men selvfølgelig skal det gjøres bra. Til uka skal jeg gå gjennom understell, og starte med den herlige jobben med å fjerne all rust på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var Federal 595 RS-R bestillt! =D Gleder meg til å få nye felger og dekk på denne bilen her. Har et par 17 tommere liggende, så får montere de på torsdag så er vi klare for en tur på e30 treffet, som avsluttes på søndagen med racing på Vålerbanen =D

Jeg har også kjøpt Nye bremser. Slissa og borra bremseskiver, som er ventilerte forran. Nye Green stuff klosser og castrol supersport bremsevæske.

Bilder av prossessen kommer =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil , er faktisk litt enig med M-tech 2 er finere, Men som alle/de feleste har det, så jeg synst du bør gå for M-tech 1 altså, mitt tips!

Å rekner med jeg ikke blir den siste til å kommentere BLANKE NYRER!

Fineplaner,Følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Er blanke nyrer pent med sort lakk?

jeg er faktisk ikke helt sikker på hvilken lakkfarge jeg skal ha med tanke på hellakeringen som kommer til høst/vinter. :?

Er åpen for de fleste forslagene.

Har faktisk sett på brunfargen til bmw x1 med ekstra klarlakk, da skal den være ganske grom! :D tror en på forumet har det...

Når det kommer til Mtech 1/2 så vet jeg at de fleste har mtech2 og mtech1 har sin sjarm, men jeg har fallt for mtech 2 for øyeblikket, men kan hende jeg endrer mening.

Skal jo på E30 treff om ikke så mange dager så der regner jeg med å bli inspirert! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Eg synst vertfall blanke nyrer passer til alt!

Ahh, hadde jo ikkje vore dumt det,liker de jeg og !:)

Ja, kan være (satser på du bytter mening ) :D haha, for alldel, M-tech styling er fint uansett!

Vertfall stå på og fullfør!: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! =) Ja, må satse på og kjøre for fullt! Skal ikke studere til neste år men kanskje etter der igjen, og da blir jeg en fattig man, så, så lenge jeg jobber så må jeg bruke penger på bimmer'n! Så satser på å være helt ferdig med den til neste sommer! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Federal 595 RS-R bestillt! =D Gleder meg til å få nye felger og dekk på denne bilen her. Har et par 17 tommere liggende, så får montere de på torsdag så er vi klare for en tur på e30 treffet, som avsluttes på søndagen med racing på Vålerbanen =D

Jeg har også kjøpt Nye bremser. Slissa og borra bremseskiver, som er ventilerte forran. Nye Green stuff klosser og castrol supersport bremsevæske.

Bilder av prossessen kommer =D

skal du selge de gamle felgene? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...