Gå til innhold

-----


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) Du tenker på de originale BMW felgene? - hehe Jeg vet ikke enda. tror faktisk ikke det med det første =P Men hva hadde du eventuellt gitt for dem?

tenker på de orginale ja :P

hvet ikke helt hva de er verdt? men hvis du finner ut at du skal selge de så send en pm da ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og byttet Bremseskiver til slissa og borra type. Har satt på nye Greenstuff Klosser, og har byttet bremsevæske og brukt Castrol bremsevæske. Bremsingen var merkbart MYE bedre enn skivebremsene som satt på. Men var mye igjen på dem og klossene jeg tok ut, så det skal spares på =D Ikke lenge igjen til E30 treffet nå! =D 10 dager!! gleder meg!

Skal i morgen hente Federal dekka og montere på 17 toms felga, håper alt passer bra og at jeg ikke behøver spacere eller noe.

Motoren på bilen har begynt å fuske, på høyt turtall, har skjedd engagn tidligere men det gikk over, nå er det tilbake igjen. For en mnd siden byttet jeg tennplugger, så kan være coilen, eller tennpluggslangene/kablene, skal få sett på dette i morgen. God kveld, og her er litt bidler av økta:

ri5iy1pstkaetcjrs25l.jpg

qjk8o9h45qj5sbslmaag.jpg

lzgyh24nrim12qwx6xqq.jpg

81tr1ewhr9ergrpplgfx.jpg

p8t7m86iilux9m3xx7xw.jpg

9ldwjxczp3xxk0v0pdkw.jpg

qkwdekh4l97hdhgai5bk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi innom Bestdekk.no på fetsund Og en stor takk til dem med god hjelp! =D

Her er bilder, og ENDELIG felger på bilen! :D:D:D

y98etiqc6dx7vanpxk2q.jpg

c5v6fx9hahnwxpjrypo1.jpg

k71fqgnotffyx3aqltz7.jpg

cyo4kkkj5ke0mhtrr0xr.jpg

k1rsfg32q3gpx12vb7vo.jpg

7crc0nwhdthujaaehwfx.jpg

49cvdp1mz86nnbkqf9zb.jpg

14ck6675khey4t2gy59n.jpg

Hadde vært nice med tilbakemeldinger og råd/tips. Litt kjedelig å gjøre ting hver dag med bilder og ikke få særlig respons bimmers =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D:D

Henta Dashbord i dag, pga 2 sprekker på mitt, og henta nytt speedometer, fordi mitt tuller litt :x .

Gleder meg til å montere det på og se at det nye speedometeret forhåpentligvis funker fett! :D

Gjenstående før E-30Meet nå er:

fjerne løs spoiler

feste batteriet skikkelig

Nye slanger i motorrom.

Også det værste: Finne ut av hvorfor bilen 1 gang i uka bestemmer seg for fuske ved høyt turtall..... :oops::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...