Gå til innhold

[E34 M5 S38 stroker] 345mm bremser s14


Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

E34 kaoseriet er ikke gærnt, men E30 forblir nok det tøffeste. Men med tanke på at dette blir et nok så stort prosjekt, hvor mye regner du med at du må ut med alt i alt? Fordi neste sommer blir det enten at jeg kjøper meg eller at jeg kanskje vil starte opp et prosjekt sammen med faren min som fremdeles lever i sin ungdomstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 kaoseriet er ikke gærnt, men E30 forblir nok det tøffeste. Men med tanke på at dette blir et nok så stort prosjekt, hvor mye regner du med at du må ut med alt i alt? Fordi neste sommer blir det enten at jeg kjøper meg eller at jeg kanskje vil starte opp et prosjekt sammen med faren min som fremdeles lever i sin ungdomstid.

Vanskelig å si, har ikke regnet sammen noe enda pluss er ikke ferdig enda. Men billig er det ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan var det og montere pumpen? mye arbeid og tillpassinger?

Det var veldig lett :) skal se om jeg får lagt ut noen bilder. Ta opp tankarmaturet så ser du fort hvordan det skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Skal hente hjem bilen idag, så blir montering av front, sorte de lykter osv idag :) skal få lagt ut bilde

låner tråden din litt..

har du et bilde av svinghjulet ditt?? eller om du husker om det er helt 100% plant, eller om det er frest noe ned i ytterkant??

BTW tøft prosjekt!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente hjem bilen idag, så blir montering av front, sorte de lykter osv idag :) skal få lagt ut bilde

låner tråden din litt..

har du et bilde av svinghjulet ditt?? eller om du husker om det er helt 100% plant, eller om det er frest noe ned i ytterkant??

BTW tøft prosjekt!!:)

Takk!

tror desverre ikke det.. husker heller ikke på om det er noen kant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...