Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk oppgradert firmware i bilen i går. Og i dag kunne jeg da oppdatere navigasjonskartet til 2015 premium, fikk det ikke til via usb tildeligere fordi firmwaren var for gammel [emoji14]

79d8126edb46c8a7ce2d98a6fbdb9ca7.jpg

Kjekt med slike småting på plass :)

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel, JEG har ikke gjort så mye, men Riis Bilglass har.
Ny frontrute, MED "solskjerm" stripe øverst (før hadde jeg ingen). :)
Og selvsag, når jeg vil teste ny rute i regnet, så er det meldt fint vær..! :P
Må ha nye viskere da.. De gamle er skutt. Bilextra skulle ha 650,- for et sett.. Hjelpe meg!

 

I morgen skal jeg ta en liten visitt til garasjen til en kompis fra latvia, skal sansyneligvis lakke fangeren forran

da den er full av steinsprut og ser helt jævlig ut. Gleder meg til og høre prisen. :P

 

Ellers monterte jeg avtagbart hengerfeste i helga.. ENDELIG er det i bok! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være vanskelig å forstå seg på hva andre mener på nett veit du :P

 

Skjønner ikke hva som skjedde jeg heller. Ser ut som at det har reagert med klarlakken eller noe.

Begynte å spyle av etter 5 minutter som anvist, så ser ikke hva jeg har gjort feil.

Brukt en annen felgrens og bilshampo på disse tidligere uten problemer.

 

Sendt mail til Biltema for å høre hva de mener om saken idag. Er ikke akkurat gratis å omlakkere.

Noe særlig av møkka har den ikke løst opp heller, så lurer på hva som var på den flaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være vanskelig å forstå seg på hva andre mener på nett veit du :P

 

Skjønner ikke hva som skjedde jeg heller. Ser ut som at det har reagert med klarlakken eller noe.

Begynte å spyle av etter 5 minutter som anvist, så ser ikke hva jeg har gjort feil.

Brukt en annen felgrens og bilshampo på disse tidligere uten problemer.

 

Sendt mail til Biltema for å høre hva de mener om saken idag. Er ikke akkurat gratis å omlakkere.

Noe særlig av møkka har den ikke løst opp heller, så lurer på hva som var på den flaska.

 

Har du prøvd en annen felgrens? Prøv enten AutoGlym sin felgrens, eller Scholl sin Rim 7 hvis du har tid til å vente på å få det i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at det er mulig å gnikke det vekk og få felgene matte, men det blir i så fall en relativt omfattende jobb. Har andre felger på vei i posten, men interessant å høre hva Biltema kommer til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet bakre fremre foring til powerflex, topplager bak, klosser + skiver bak og satt på senkesett 40/30 Supersport.

Måtte F meg ut med alle deksel og trekk i bagasjerommet for å få tilgang på topplageret.....

post-82108-14396689740356.jpgpost-82108-14396689887219.jpgpost-82108-1439668997024.jpgpost-82108-14396690227653.jpgpost-82108-14396690341459.jpg

Blei lavere enn forventa... Hmm
post-82108-14396690490025.jpg


Sent from USS Enterprise

Endret av Sammyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...