Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Monterte i armlen i e36`en,nesten ubrukelig uten :D

Satt meg så i garasjen med en røyk å funderte på hva jeg skal gjøre med min nylig eugodkjente e39 som bare står der uten å bli brukt.

Dårlige priser på de,så kjedelig å selge..'

Åja,vasket vinterfelgene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok av venstre bakhjul i dag, skulle bytte fjørene som sitter på bremseskoa, de var ødelagte og rivd i filler hullene i skjoldet, da det satt uorginale fjører der, blir fikset i morgen, nye sko, og innvendig shine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert Eibach Pro-system fjærer og dempere samt Eibach krengingshemmere på min 120d... Jippi!

MEN, ble ikke tid til å montere den nye krengningshemmeren bak (siden det visstok var et hel..tes mye jobb) så jeg har bare ny grovere Eibach krengingshemmer foran og den originale bak.

Bilen ligger voldsomt mye bedre på veien, men jeg merker at bakenden ikke henger fullt med fronten. Uansett så merker jeg allerede at når den bakre krengingshemmeren kommer på om et par uker så blir dette VELDIG bra.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bytta frontlyktene mine, til Hella facelift lykter med AE. Og satt i tåkelys ettersom det manglet(Men det er vist noe som må kodes om for og faktisk få tåkelysa til og virke:/ får vell ta turen innom Bavaria)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bytta frontlyktene mine, til Hella facelift lykter med AE. Og satt i tåkelys ettersom det manglet(Men det er vist noe som må kodes om for og faktisk få tåkelysa til og virke:/ får vell ta turen innom Bavaria)

Ja, du må kode SA 0520-fog light for å virke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...