Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

igår byttet jeg interiør i bilen (alcantara Vader) og monterte litt små plastikk som manglet her og der ! og i dag skal jeg dra og vaske den invendig og utvendig ! pluss muligens ta en titt på om jeg klarer og fikse fører stolen i m3n !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem idag fra nordsjøen, kjørte en tur med bilen. Nå er det 4 uker fri, mange prosjekter skal gjøres

-Ettermonter varmesete bak fra E38

- Lys på innensdør håndtak fra E38

- 12 v output på bagasjerom.

- Gagarasjeåpner (homelink) fra E38

Det er spennede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å stramme håndbrekks bremsebånd på e39'en, men det tannhjulet som man skal stramme med kunne jeg ikke finne... lurer på om det har løsnet en gang i tiden. I så fall er det ikke rart at handbrekket ikke fungerer. Må nok ta av trommel og titte. La samtidig merke til at slangen fra bremserør ned til kalypter var det sprekker i... bør vel få byttet disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg har lekkasje på høgre side av radiatoren hvor vannet kommer inn fra motoren + at nå vil ikke motoren gå normalt etter at jeg starta den uten luftfilterboks skikkelig montert.

Skikkelig nedtur. :(

Falskluft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på noe så "lett"

Går det å koble fra tomgangsmotoren for å se at det ikke er den? Altså koble fra den ledningen som går til den?

Les litt rundt på Bimmers og sjekk ;) Eller så sprayer du startgass på slanger og sjekker etter falsk luft;) Men rart at den skal tulle etter du tok av luftfilter boksen og satt det på igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...