Gå til innhold

Marius Bjørnhom Østby eler marius_m535_90. Noen som kjenner?


 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner denne banditten her? gjelder kjøp av deffekt motor.

Er en liten drittunge som kjører en e34, ser han prøver å selge mye drit innpå her også.

Marius Bjørnhom Østby

Tofteveien 3, 3490 Klokkarstua

Har også dene adressa nå.

Kjekstadveien 24

3440 Røyken

Send meg gjærne en PM om det er noen som kjenner eller bor i nærheten av han, betaler gått får å få tilbake noen penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet bakfanger av han i forjje uke.

Vriket greit på telefon, men når jeg kom fram, så var ikke varene helt slik som framstilt. Var litt flere sprekker og merker enn beskrevet.

Samt at jeg klarte selvfølgelig å glemme å ta med listene. Og jeg skulle til Oslo helgen etter, så tenkte jeg skulle innom og hente de, da jeg vet dem var hele. Sa han plutselig at de var stygge og knekte, og at han ikke fant de : /

Ja, han virket som en liten lur drittunge ;)

Adressa som jeg dro til var skrysethveien 4. 3440 Røyken. Det virket som at det var gården foreldrene bodde på, når jeg var der så holdt han på å flytte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har adressa ja, men er alt får langt. jeg er i utganganspunkte ikke ute etter pengene selv. men HAN skal ikke ha luret meg får de, så om noen banker på døra hoss han å får pressa ut de 4-5 tusen han skylder meg så skal de få de mye av de!!

Jeg skal nedover den veien selv snart, så jeg er ikke vond å be med å svinge innom til foreldrene eller han, men han bør kunne betale tilbake penger han skylder når han sier han skal gjøre det. Så er det den klassiske og ikke svare på PM og tlf lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg leser ting som dette, så er jeg veldig glad over at jeg er en sånn fyr som skal ha ting riktig, og har for mye av sammvittighet...

men dra ned til han, knus litt armer og bein så jubler vel fyren at han slipper skole/jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det er værre å vente på juling en nå få det.. Men uansett vold løser jo ikke det at han skylder deg 4-5000. Dra og hent noe verdier hos han. Det fungerer. Hadde det vært 50000 han skylte hadde det vært en annen sak.

Hater folk som svindler og holder på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Bare for å si at en sak har som regel to sider.

 

Du kjøpte en m50b25 med girkasse var det 7000kr du ga? 

Du puttet motoren i en rød e30 iløpet av en uke eller noe, jeg fulgte tråden din ikke langt tid etterpå kom det en kompressor på motoren etter hva jeg husker fra tråden din. Gikk vel en mnd eller to når du prøvde å få tak i meg. Men husk at vi kom til enighet kanskje en fordel å nevne at jeg tilbake betalte 4000kr, du var meget agressiv over tlf. Jeg skulle ønske jeg hadde kopi av meldinger å tråden din.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...