Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har Bilstein dempere og 35mm H&R fjører som selvfølgelig er TUV godkjent og godskrevet i vognkort og bilen er verken for stiv eller mjuk med den komboen.. Funker som bare juling :)

Husker du ca. pris på dette?

Husker jeg ikke feil er understellet på e24 1982-> det samme som e28.

Sjekka på koed, og der har de Bilstein B6 rundbaut til 4900,-. Ser det er noen senkefjører der og til 1308-, men står ikke produsent på disse.

Sænkningssæt 45 / 35

Edit: Ser det står dempere og fjører på e24 delen til koed og :P

H&R Sænkningssæt E24 www16055 NOK 1.932,00 / NOK 2.415,001

T

il følgende modeller:

Alle modeller

- Ikke M635CSi

Information:

- Sænkning for: Ca. 30mm.

- Sænkning bag: Ca. 30mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte først ett sett fra Turner Motorsport i U.S&A, men gjorde en skivebom der ved att i statene er det ikke TUV på deler og dermed ikke godkjent her, så jeg fekk bestillt nye fjører på Ebay fra Tyskland med rette produkjons nr med Tuv. Husker ikke helt hva totalprisen kom på- 7000 der omkring.., men blei ikkje så mye å spare på å handle utenlands med tanke på toll og slik i tillegg.. Også var det ikke bare bare å klage på varen som var feil, for frakta måtte jeg koste selv og det ble samme som fjørene kostet i seg selv.. Ta en telefon til Bergmann og Co på Schmiedman å hør om han har noe på lur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, skal sjekke litt rundt. Har ikke penger til dette uansett nå, så det blir i løpet av vinteren. Har funnet strøkne felger til bilen min som jeg har fryktelig lyst på! Får prioritere det istedet.

Gjorde liten tabbe i går da jeg skulle bytte bakpotta, hadde kjøpt med originale skjøtemoffer så det skulle nesten være plug'n play, men mellompotta hadde vært bytta tidligere, så den var sveisa der moffene skulle sitte, i min oppmålingsiver glemte jeg å sjekke diameteren på røret som var sveisa på, så fikk ikke satt på potta likevell. Det ble en småflau mil å kjøre fra garasjen til huset vårt. Fy faen hvor det bråka..! Så det blir tabbekake til meg selv en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 02/classic's sommertreff:

Sommertreff 13.-14. august 2011

Fra siden:

Vi inviterer til årets sommertreff, som i år vil bli et grenseløst treff! Vi starter 13. august kl 1000 med et swap-meet i Hobøl, hos Odd Arild og Marianne. Her ønsker vi at dere tar med alt dere vil selge eller bytte bort. Vi satser på å lage et skikkelig delemarked. Det vil også bli besøk i fra noen bedrifter som vil presentere sine produkter og tjenester. Ut på ettermiddagen setter vi kursen i retning Tökcsfors og Arams Pizzeria for middag, før vi fortsetter mot Arvika og Sölje Camping. Der tilbringer vi kvelden og natten, hvor vi satser på hyggelig stemning og høy sosial faktor. Søndag starter med felles frokost, før vi drar til Arvika Fordonsmuseum, hvor det blir mye fint å se på. Etter museumsbesøket avslutter vi treffet og drar hver til vårt. Overnatting bestillere dere selv her: http://www.camping.se/templates/product ... rodId=2976 Arvika Fordonsmuseum kan dere finne ut mer om her: http://www.arvikafordon.nu/ Vel møtt!

Noen som tar turen? E24 er under denne kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Kommer fra Amsterdam kvelden før til Toten, så kjører dagstur fra Toten til treffet. Møter 02 gjengen fra Trondheim på Minnesund og kjører sammen dem. Om noen bor på de traktene så må dere bare bli med fra Minnesund.

Noen som har manuell som trenger ny girbelg? Jeg kjøpte ny til den forrige E28'en, men solgte den før jeg fikk montert. Den er i sort skai og skal passe E24. Orginal BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har fått et problem med motoren i bilen min, den har en tendens til å fuske/rykke små nappe under belastning mellom tomgang og 2k rpm ca.? Noen som har opplevd lignende? Dette skjer ikke hele tiden, kun når man belaster motoren ekstra opp en bakke etc. på høyt gir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...