Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Er det noen her som kan tipse meg i hvor de evnt kan selge gule lykter til E24? Både tåkelys og hovedlykter. Har funnet en selger på ebay som selger de indre lyktene. Men det er alt. Jeg trenger ikke tips angående gul folie hehe.

Setter pris på alle tips. Koed hadde forresten heller ikke.

 

ALPINAB7.jpg

Endret av ArneR.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 27.9.2016 at 8.43, ArneR. skrev:

Har handlet meg et sett med 8 og 9x18" til min 635, og lurer på hvilke dekkdimensjoner dere kjører på? Greit å vite hva som ser bra ut, og som passer før eg bestiller nye dekk.

Sleng gjerne ut bilder også.

225/40 - 265/35 har jeg på mine 8" - 9" alpina

DSC_0906_743fe010.JPG

DSC_0932.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79560638

Har sett litt på denne.. Var ikke dette billig? Bilen ser jo meget hel og pen ut.. Har desverre blitt omlakkert til uoriginal farge ifølge utstyrslisten, og rekner med det er noen kjipe kopier av BBS som står på

Rekner med det bare er og bytte fangere for og få Euro look? Selvom slike fangere sikkert ikke vokser på trær..

 

Positivt og negativt med denne fra dere som har litt greie på 6 serie? Aldri sett meg inni desse bilene, har bare allti elsket utseende og frister mer og mer nå

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79560638

Har sett litt på denne.. Var ikke dette billig? Bilen ser jo meget hel og pen ut.. Har desverre blitt omlakkert til uoriginal farge ifølge utstyrslisten, og rekner med det er noen kjipe kopier av BBS som står på

Rekner med det bare er og bytte fangere for og få Euro look? Selvom slike fangere sikkert ikke vokser på trær..

 

Positivt og negativt med denne fra dere som har litt greie på 6 serie? Aldri sett meg inni desse bilene, har bare allti elsket utseende og frister mer og mer nå

Den har ligget ute en stund før(til rundt 120-130k om jeg husker riktig), han som selger den driver med bruktbil salg så han har garantert fått den billig av en eller annen grunn. Vet ikke hvor populært det er med automat i disse jeg, men om jeg skulle hatt en ville jeg kjøpt manuell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Heisann, skal av og hente meg en 633csi 1980mod til helga igjen. 

Det jeg vil gjøre med den er litt stivere og lavere, felger og front.

Vet di er bygd på e12 før 1982 og lurer på hvor man får tak i senkesett til den? Eller om man kan bruke samme fjører som nyere e24? 

Lurer også på om det er noe frontleppe/fanger å oppdrive til disse? Alpina eller noe sånt? 

Felger tenkte eg bbs rc 17x8-9? 

Har vel ikke brukt bimmers på mangen år så er ganske nye her inne :)

Legger ut bilde av bilen neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei! Kom over denne som står i ok avstand som jeg snuser litt på. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98088296

Det jeg frykter på e24 er rusten. Hva tenkes om denne? Interiøret var jeg heller ikke fan av, men dette er vel en smal sak og få taki noe brukt sportstoler? Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for og kjøpe ett "ferdig" rustfritt ( vertfall tilsvarene)  eksemplar. Da jeg ser man får disse for 150-160k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...