Gå til innhold

E46 M3 AC Schnitzer 2002 modell!


bjoask
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er en helt rå bil som bør ses og oppleves! Dette er en orginal M3 AC Schnitzer som er tatt inn til norge for karoserri bytte. Den forje bilen vart orgianlt en 320, som ett karosseri bytte skal der skiftest 3 hovedkomponenter, dette er ikkje blitt gjort. Bilen har aldri vært løst en skrue på, her vart tatt ett karosseri bytte i for av at ramme nr vart overført til M3*en og godkjent hos Bt som en M3.

Karosseri bytte har vært tatt av Olsen bil, så alt er i orden å dokumentasjon medfølger.

Olsen bil kan bekrefte det som har vært gjort i denne settingen.

Så dette er fult og helt en orginalt m3!. Har alt av dokumentasjon på bilen i form av godkjenning.

Bilen er strøken! orginlt 343 hk men det står på Schnitzer effektanlegg å bilen er chippet, vill tru bilen ligger på rundt 380 hk med dette.

Bilen har full AC schnitzer styling , 19" AC Schnitzer felger m.m

Det står på CSL kofferlokk på, men orginalt koffertlokk med AC Schnitzer vinger med følger selfølgelig.

Nettopp hatt Oljeservice og satt på nye dekk.

Ring for mer info. Mail blir sjelden lest.

Eg legger ut denne bilen for en kompis som skal selge sin M3! Han kan kontakes pr tlf :934 89 030.

Eller ta kontakt med meg pr PM så skal eg svare på det dere måtte lure på.

Mer info kommer.

Link : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30088283

Flere bilder ligger på Finn.no!

x6f3cglff8p0amf7rluh.jpg

306m5jg7z1f69jx58ay4.jpg

tbvhr5p81jowm2aez9ff.jpg

k2m3zmwurjcoxiy9wk7k.jpg

67vo09k8b26qcflh70uv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Bilen ekje ombygd, det har vært tatt ett karosseribytte til m3 og so godkjent det som m3 i det vognkorte. Dermed er bilen ikkje løst en skrue på å ikkje ombygd berre tatt karosseribytte men det uten og løst en skrue;) ring olsen bil og han bekrefter dette. Det burde helle ikkje være nåke problem og fremskaffe dok på denne bilen. Berre å sjekke opp på gamle orginale shassi nret not bmw og du finner all det du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bilen er jo ombygd hvis det er tatt karosseribytte på den..

Hvordan er denne 320´en blitt en M3 uten å løsne en eneste skrue?

Hvis det er gjort karosseribytte med en 320 og så godkjent til M3 skulle jeg vel tro at bilen var en M3 som ble tatt inn og ombygget til 320, for så å putte tilbake delene og så godkjent som m3 igjen?

Uansett om det er løsnet en eller 1000 skruer kommer du ikke utenom at folk vil betale mindre, og er skeptisk til å betale like mye som en original M3 for denne.

Når det er sagt, så ville jeg gjerne foretrukket denne foran en vanlig 318 som er ombygget uten karosseribytte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jo bilen er tatt ett kariosseri bytte på uten at noe er læsnet ;)

tatt karosseri bytte på papiret for så godtkjent som M3 av biltilsynet etterpå;)

Som eg har sagt og sier igjen , ikkje løsnet en skrue!

Dette kan olsen bilen bekrefte, de som har hatt saken med denne bilen. De som har gjennomført hele saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du må jo forstå at folk lurer og har spørsmål. Det er jo en salgsannonse, og det du sier går jo ikke an/er ikke lovlig.

Så hvis det du sier er tilfelle, kjenner jo dette firmaet en korrupt som jobber hos biltilsynet e.l

Det er jo såklart ikke lov å skrive i vognkortet at dette er en 320 hvis ikke 3 hovedkomponenter er flyttet over!!!!!!

Hvis man kunne tatt inn en m3 og godkjent den som en vraka 320 ombygd til m3 hver gang man vraka en 320, 318 e,l så hadde dette vært veeldig vanlig praksis. Man hadde jo lett tjent flere hundre tusen uten å gjøre noe som helst arbeid og staten hadde tapt likedan flere hundre tusen i avgifter pr bil.

Det du sier som er gjort med bilen er jo en ren "insidejob" i så tilfelle og kanskje Noe du ikke burde kringkaste på et forum. hvis denne bilen aldri har vært ombygd til en 320 selv om det står det i vognkort så er det dessverre noe lureri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nåkk ett poeng der ja roger . Det som er gjort her er en måte du ikkje får til nå lengre.

Det vart gjort på denne måten av de den gang. Kossen de har gjort det om det er via en inside person eller kossen vet eg ikkje.

Men slik er ståa:) til syvende å sist det som teller. vertfall en rå bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...