Gå til innhold

E46 M3 AC Schnitzer 2002 modell!


bjoask
 Share

Anbefalte innlegg

Helt sant.. Dette er en rå bil.

Jeg skal ha M3 igjen når tiden er inne eller jeg kommer over rett eksemplar til rett pris.

Og for meg blir det nok av de rimeligste.

Har hatt en Original M3 før, men neste blir gjerne en ombygd eller en med karosseribytte som denne.

Føler man får mer for pengene hvis man kan kjøpe en ombygd og spare et par hundre tusen i forhold til en original og med minimal km og i topp stand.

Bedre bil i den orignale ja, men mye moro og mange penger spart på en ombygd.

Denne kunne jo vært helt perfekt hvis prisen hadde blitt senket drastisk.

Jeg hadde ikke betalt 400 når man får originale til 350..

Den er jo "original" sier du, så sånn sett er det jo genialt. Skulle gjerne vært han som hadde en knust 320 og hentet inn en m3 til kanskje 150 000 og så tilsynelatende solgte denne ut igjen som en "original" M3 for kanskje 500 uten å gjøre annet enn å vise den på biltilsynet. :)

Det er også 2 andre grunner til at jeg ikke ville betalt mer enn kanskje 300 for denne.

1. Den blir automatisk veldig tungsolgt fordi det står 320 i vognkortet, En del skygger unna, og de fleste bankene vil nok stille spørsmål hvis man skal låne 400 000 til denne 320´n som de får opp når de taster inn skiltnr.

2. Forsikring. Jeg tror ikke forsikringsselskapene betaler ut med glede full pris som M3 for denne bilen ved en evnt kondemnering. De ser en 320 som er ombygget til M3 og priser nok utifra det.

DET ble et lang innlegg det :)

Men lykke til med salg videre. Rå bil er det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

kristian : koffor skulle noen her bli lurt ? hadde du satt deg inn i tingene her frøken hadde du forstått her er ingen å lure ;)

Roger : selger fikk det selger ville ha :) mer enn det får være mellom selger å kjøper :) men kjøper var meget fornøgd !;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...