Gå til innhold

Pakning dieselpumpe e39????


Lariss
 Share

Anbefalte innlegg

Er helt enig med Forbiss her. Har forklart en del hvordan dette skal gjøres, og det ender alltid på samme vis.. "du jeg får ikke bilen til å gå som den skal" bla bla bla.. timesvis med pmer/telefoner..

MEN, jeg ser at trådstarter kun ønsker å bytte øverste pakning, da lar dette seg gjøre relativt enkelt bare du ikke løsner de andre skruene.

aigin? mirakelmeknikerne? ser ut til at du hverfall ikke har hatt oppe ei slik pumpe før.

Pakninger får du kjøpt hos meg, hos bosch, hos dieselverksted og på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med Forbiss her. Har forklart en del hvordan dette skal gjøres, og det ender alltid på samme vis.. "du jeg får ikke bilen til å gå som den skal" bla bla bla.. timesvis med pmer/telefoner..

MEN, jeg ser at trådstarter kun ønsker å bytte øverste pakning, da lar dette seg gjøre relativt enkelt bare du ikke løsner de andre skruene.

aigin? mirakelmeknikerne? ser ut til at du hverfall ikke har hatt oppe ei slik pumpe før.

Pakninger får du kjøpt hos meg, hos bosch, hos dieselverksted og på ebay.

Det er bare den øverste pakningen der jeg trenger ja.

Tror neppe jeg må stille inn pumpa eller noe annet på nytt for å bytte den ,men det er en skruer med trekant hode som kan bli kje å få opp;/

Lurte mest på hvor jeg fikk tak i pakningen da hverken bmw eller gs osv selger den løst :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...
On 6.9.2011 at 6.52, TRF-Racing skrev:

Er helt enig med Forbiss her. Har forklart en del hvordan dette skal gjøres, og det ender alltid på samme vis.. "du jeg får ikke bilen til å gå som den skal" bla bla bla.. timesvis med pmer/telefoner..

MEN, jeg ser at trådstarter kun ønsker å bytte øverste pakning, da lar dette seg gjøre relativt enkelt bare du ikke løsner de andre skruene.

aigin? mirakelmeknikerne? ser ut til at du hverfall ikke har hatt oppe ei slik pumpe før.

Pakninger får du kjøpt hos meg, hos bosch, hos dieselverksted og på ebay.

Har du flere pakninger til disse dieselpumpene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...