Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.


Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Takker :D

BMW senter kommer skal jeg ha, men er vanskelig å få tak i sier de på dekksjappene :? BMW er visst meget strenge på dette og de riskerer bøter om de tar det inn, men kan jo få lagt på BMW logo på de Zito koppene jeg har

Schmiedmann har originale BMW senterkopper. Koster ca 400 for et sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det an med senk du, for selv om du er originalnazi så har du jo slengt på 19" :wink:

Med så lite gummi bli avstanden opp til skjermen veldig stor, hvertfall visuelt sett. Du får se, er din bil og dine penger, men felgene passa bra uansett 8)

Hehe, ja det er ikke dårlig bare det :P

Ja jeg ser tankegangen din og er forsåvidt enig også, men skal jeg være helt ærlig så betyr ikke dette mest for meg :) Er bare redd for å ha en bil som blir ubrukelig, altså subber med folk i baksetet og for lav om vintern :?

Schmiedmann har originale BMW senterkopper. Koster ca 400 for et sett.

Men spørsmålet er om de passer felgene da, har gått fem på der tidligere :wink: Men takker for tipset, greit å vite om jeg ikke får tak i andre veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noen m sport fjærer a? Eller performance sine som senker litt mer enn m sport'ne, 9-10mm :) eller hartge som er 30mm

Er det jeg lurer litt på serdu, når tiden er inne for å bytte de som står på nå så kan jeg kjøpe slike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tar du helt av og slipper den i bakken slik at det ser slik ut :mrgreen: :

null_zps0e6b023f.jpg

null_zpsf72fa235.jpg

null_zps8a435856.jpg

Lånte bildene av etz på forumet.

Neida, det blir gjerne litt mye. Hvis du vil gå litt mer "OEM" så kan du alltids gå for Hartge senkefjærer. Denne har riktignok 20" Hartge felger, men du får vel en ide:

attachment.php?attachmentid=278216&stc=1&d=1245180052

Hvis du er villig til å gå for noe annet velprøvd, hva med H&R Sport senkefjærer:

attachment.php?attachmentid=337758&stc=1&d=1262203267

e90-330i-hr-sport-springs-2006.jpg

Veldig fin oppgradering med girkulen. Absolutt noe som er verdt pengene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå med Hartge så jo veldig passlig ut, der kan man også se hvor bra 20" sitter på disse bilene :) Den sølv øverst så jo bra ut men liiitt for lav for min smak, manlger dog chromline, Blackline lamper og sekerstusser i krom :wink:

Den sølv nederst har jo samme felger som jeg har på vinterdekka jo og var bortsett fra tona ruter og US lamper helt lik min :P Ja girkula er jeg fornøyd med, kosta 1200 ,- den lille luringen men så ligger den mye bedre i hånda også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det var tid for å gi godbilen litt ekstra stell og oppmerksomhet her om dagen. Vasket først og tok bilen ett godt tak innvendig :) Ikke det at den trengte det så veldig men jeg liker jo som kjent å ha bilen 100% strøken, på EU kontroll skulle den jo også så da kan jeg jo ikke vise en møkkete bil :wink:

Dekka hele bilen med Magifoam, spylte rent og vasket med microfiber og bøtte med rist, felgene fikk en sprut Billberry felgrens og ble vasket med egen handske :) Tørket så bilen med microfiber håndkle og Meguiars Last Touch :)

ktx9zaz3n3511hrdyrye.jpg

Gummien fikk Swisswax Penau glossy.

tzhcqqsvhlz00k22begv.jpg

Vinduene ble tatt med Meguiars Glass cleaner

qumhrw5b32h86dhyjfna.jpg

g3roacqprpz4due2i9dq.jpg

h1folbgvs11qg3vgkj1x.jpg

Innstegslister, matter og fothviler ble satt inn med Por Gays natural look

Interiøret ble tatt med Meguiars All Purpose Cleaner :)

d88r4s5o3u80ih70v7ex.jpg

Bilen ble også EU godkjent uten anmerkninger :applause: Mens bilen var på EU hos Bavaria så fikk jeg låne denne herligheten 8) Fantastisk bil, men farlig...farlig for lommeboka :wink:

7rp2p7wlw73uyxnqubax.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus, kule felger du valgte! Men du har lagt heeeelt opp til det selv... DU MÅ SENKE! Trenger ikke være mye, men 30mm gjør underverker på denne.. da blir den ikke ubrukelig lav, men akkurat passe.

Ja jeg ser den, får se hva som kommer på etterhvert :wink: Nå har jeg nettopp vært i Oslo med bilen og bare der fikk jeg merke hvor ubrukelig stiv og ubehagelig selv en bil med originalt M sport understell kan være :? Kjører dog ikke i Oslo sentrum hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Så plutselig en bil jeg dro litt kjensel på på finn.no, skal du selge? :)

Hehe, det tok ikke lengere tid før noen oppdaget det altså :P Nja, jeg vurderer å selge om jeg får rett pris. Jeg går jo rundt med konstant lyst på ny bil selv om jeg ikke vil selge denne, litt vanskelig dilemma når man ikke har råd til å sitte med tre biler :) Bilmarkedet er jo ikke det beste om dagen men jeg prøver å ser, blir ikke lei meg om jeg ikke får solgt :wink:

VegarVS kom inn på jobben til meg i dag med en F11 530xd LCI som jeg fikk prøve, fikk jo ikke mindre lyst på ny bil da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...