Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.


Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Ja jeg lot annonsen gå ut, hadde den som "vurderes solgt" men tror jeg drøyer salg litt til :) Trives jo absolutt med bilen og har egentelig ikke lyst til å selge ;)

Bilmarkedet for bruktbiler er heller ikke noe særlig bra for tiden, iallfall hvis du ikke vil selge alt for billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den Fredrik usett hvis Lottoen går inn på lørdag :smile: .

Jeg hadde med meg en kompis på Stoa her om dagen.Vi kjørte da forbi din bil og han la merke til den og sa at den 3 serien var nydelig.

Hehe, ja da hadde jeg iallfall kunne slappe av med at bilen havnet i ett godt hjem :)

Hyggelig å høre at bilen blir lagt merke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for pene ord :)

Men jeg er litt trist akkurat nå fordi nå i stad når jeg kom hjem så fikk jeg en dårlig nyhet. Bilen ble rygget på utenfor jobben til madammen av en som bare stakk av uten å legge igjen noen lapp, resultatet er skrap på fanger på venstre side bak og oppskrapet felg :( Fyren har helt klart gått ut av bilen og gått bort for å kikke på skaden, her har han dradd fingeren over ripene for å gni skitten over slik at det blir mindre synlig. Madammen har jo nå etter mange år med meg blitt bilpetimeter hun også og ho la jo merke til dette med en gang ho gikk bort til bilen og tok disse bildene.

Fyren kjører forøvrig en mørk 1 serie E87 og skal være i 50 til 60 årene, han har parkert der regelmessig de siste halve året så vi håper han kommer igjen så vi får fullstendig regnummer så vi kan få kontakt med fyren. Ingen fra Arendal som synes dette låter kjent? Han skal iallfall få høre hva jeg synes om slik å bare stikke av når man rygger på andres biler, han har nå rygget på feil bil for å si det slik....

post-47692-0-04139700-1383944395_thumb.j

post-47692-0-61920300-1383944407_thumb.j

post-47692-0-81709200-1383944417_thumb.j

post-47692-0-17652000-1383944432_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde litt flaks i uflaksen dog. I slike ryggepåkjørsler er det fort gjort at man drar med seg hele bakskjermen og/eller bakdøra når man er i gang, så dette er i hvertfall en billig skade. Du får be dama di begynne å parkere lengst mulig bort på P-plassene der ingen andre romsterer rundt bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ser slik ut, må vel lakke opp bakfangern og ha ny felg. Forhåpentligvis så slipper jeg å betale da jeg er ganske sikker på at vi skal få tak i vedkommende, tar ikke dette på min forsikring nå som jeg har fått bygget meg opp bonus og alt.

Ho pleier å være veldig flink til å parkere langt unna andre biler på kjøpesenteret og ellers, men dette skjedde i bakgården der hun driver butikk. En trang bakgård i sentrum med 4-5 parkeringsplasser så man har liksom ikke så mye valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det der. :/ felgen kan nok lakkes som er langt billigere enn en ny en :) får håpe du får taki den skyldige :)

Blir nok å kjøpe ny felg heller, er litt nøye sånn :) Du vet jeg vasker felgene for hånd jeg med microfiber handske ;) Nå har jeg iallfall en god grunn til å sette på vinterdekka...

 

KJEDELIG!!!!!!!

:(

Hvor er butikken hennes da?:)

Ja det er trasig og utrolig irriterende :( Ho holder til i Østregate 2, rett vis a vis Agderposten :) Trang og fæl bakgård der, ho liker ikke å kjøre E34en inn der da den er større og ikke har PDC.

Må nok opp til dere til uka å få en skadetakst så jeg har en sum å forholde meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...