Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.


Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Man blir jo glad i dem ! :)

 

Lykke til med nybilen ! Håper på at den gjør samme nytten ! :D

Takker for det, sater på at F10en holder den også. Skal jo ifølge tyske ADAC (Tysk NAF) være en av de mest driftsikre bilene i den øvre middelklasse, foran E klasse og noen modeller av Lexus faktisk :)

Ja jeg blir glad i bilene mine, jeg er så opptatt av bil at for meg så er det mye mer enn bare ett fremkomstmiddel :)

synd å selge bilen, men enda gøyere å handle ny! ;D

 

Der har du helt rett :)

Pen bil:)  Regner med det kommer tråd på F10'n etterhvert?

Takk for det :D Jeg regner med å ha opp en tråd om nybilen i løpet av kort tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 years later...

Oisann, se der ja. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117823996

Det var godt å se den igjen, selv om det ser ut som om den hadde det bedre i mitt eie 😉 Artig å se at han har bytta ut de originale vinterdekka med noe jalla greier. Tror det er samme fyren som har hatt den hele tiden siden jeg bytta den inn. Men det var da en latterlig lav pris? Er vel en liten mangel lapp på den siden den ikke har vært godkjent siden 2016. Jeg er også litt sjokkert over at det har kommet rust på døra, skjønner ikke hvordan det går an. Artig at Nurburgring klistremerket har overlevd så lenge, er vel 6 år siden jeg satte det på 👍

Men takk for tipset, artig med ett gjensyn. Har hatt så utrolig mye glede og moro med denne bilen, og jeg kan fortsatt stå for at dette er den beste og mest feilfri bilen jeg har eiet. F10 530d som jeg har hatt de siste fire årene har vist seg å være en fantastisk erstatter, angrer absolutt ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Oisann, se der ja. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117823996

Det var godt å se den igjen, selv om det ser ut som om den hadde det bedre i mitt eie 😉 Artig å se at han har bytta ut de originale vinterdekka med noe jalla greier. Tror det er samme fyren som har hatt den hele tiden siden jeg bytta den inn. Men det var da en latterlig lav pris? Er vel en liten mangel lapp på den siden den ikke har vært godkjent siden 2016. Jeg er også litt sjokkert over at det har kommet rust på døra, skjønner ikke hvordan det går an. Artig at Nurburgring klistremerket har overlevd så lenge, er vel 6 år siden jeg satte det på 👍

Men takk for tipset, artig med ett gjensyn. Har hatt så utrolig mye glede og moro med denne bilen, og jeg kan fortsatt stå for at dette er den beste og mest feilfri bilen jeg har eiet. F10 530d som jeg har hatt de siste fire årene har vist seg å være en fantastisk erstatter, angrer absolutt ikke. 

Må være noe som ikke stemmer ja. Billigste e90 325 etter denne ligger til 160, som har gått lenger og. Virker rart at han vil selge på auksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stort sett lurvete/jalla biler som havner der, da de gjerne har vært eid av folk uten penger/dårlig prioritering :P Sett en del lurvete E6x og F1x der.

Litt overraskende å se såpass tydelig rust på døren på en E90, tror ikke jeg har sett det før.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Saltkjelen skrev:

Er vel ikke sikkert at salget via auksjonen.no er frivillig heller. :)

Ellers burde vel dette være en glimrende anledning til å kjøpe bilen tilbake, og sette den i den standen den fortjener, @Fredrik90! Til denne prisen er det for billig til å la være. :D 

Tanken er fristende, men jeg har nok med de bilene jeg allerede har. Noen andre får ta over stafett pinnen å sette bilen i stand. For en som er fingerdyktig så vil jeg tro det er gode penger å tjene her 😉

19 timer siden, Daniel. skrev:

Er stort sett lurvete/jalla biler som havner der, da de gjerne har vært eid av folk uten penger/dårlig prioritering :P Sett en del lurvete E6x og F1x der.

Litt overraskende å se såpass tydelig rust på døren på en E90, tror ikke jeg har sett det før.

Jeg ser at Santander står som kreditor på bilen, og de pleier alltid å bruke Auksjonen.no for å selge inkasso biler. 

16 timer siden, sveigis skrev:

Fredrik,tar jeg feil her,eller er det ettermontert idrive og skjerm?

Men ja fin bil du hadde ja :)

Ja du var vel kanskje aldri med i denne bilen du.

Det var en flott bil for en 21 åring tilbake i 2011. Savnet egentelig kun M-sport 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...