Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Gabz skrev:

Rått! :) Er det noe som helst som mangler nå? Haha.

Hehe, takk for det, Gabriel! Åjada, det er fortsatt "mye" som mangler (og noe som ikke vil være mulig å ettermontere). CD-veksler, night vision, adaptiv cruisecontrol, lane departure warning og litt småtteri. Men ellers er den vel rimelig "loaded". :)

41 minutter siden, Skulebollen skrev:

Litt av en bil dette! Misunner deg ett slikt interiør :)

Du har ikke tilfeldigvis tilgang til interiørlister i noe annet enn alu? Siden du fant deler fra en vrakbil :) ?

 Takk! :)

Nja. Mulig jeg har et komplett listverk fra 03-modeller liggende. Trepanel i midtkonsoll og dashbord, samt "perglanschrome" listverk på dørene. 

Og der var baksetet ferdig pyntet.. 
IMG_5437.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Ettersom det er en stund siden siste runde med bilder, og oppdatering for øvrig, tenkte jeg det var på sin plass å komme med noen bedre bilder av sluttresultatet av interiøret enn det jeg hittil har kommet med. I tillegg har jeg fått tatt en full vintershine og montert LED-pærer i parklysene (bilder av dette kommer i en egen post). :)

fullsizeoutput_59c.jpeg

fullsizeoutput_5ab.jpeg

fullsizeoutput_599.jpeg

fullsizeoutput_5a8.jpeg

fullsizeoutput_596.jpeg

fullsizeoutput_592.jpeg

fullsizeoutput_5a5.jpeg

fullsizeoutput_58f.jpeg

IMG_0139.JPG

fullsizeoutput_589.jpeg

IMG_0149.JPG

IMG_0143.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir satt ut av de hyggelige tilbakemeldingene! Her er det som ble av brukbare bilder av LED-lysene. Jeg ser at kameraet på iPhone dessverre ikke greier å fange opp LEDen (parklysene) til enhver tid, så av den grunn har jeg måtte børste støvet av speilreflekskameraet. Her er i hvert fall bildene av LEDene i DRL-modus. :)

fullsizeoutput_5fe.jpeg

fullsizeoutput_5fc.jpeg

fullsizeoutput_600.jpeg

18 timer siden, Gabz skrev:

Lekkert som alltid, Lasse! Digger vinterfelgene :) Og gjorde seg med LED foran! Så det i snapshot-tråden. 

Takk for det! Ja, jeg synes vel egentlig at vinterfelgene er stygg-kule. Enkelte ganger lurer jeg på hva jeg tenkte på når jeg handlet de, men andre ganger synes jeg de er überkule.

17 timer siden, E.H.D skrev:

Ikke mye plast igjen inni den bilen nei. :D

Nei, det hjelper å få vekk litt plast. Sender av gårde noen deler til salmaker nå (dekslene rundt setejusteringen) slik at de får litt skreddersøm på seg de også. 

17 timer siden, Walkabout skrev:

Dette ble bra Lasse! Ser du har byttet til F1X sideblinklys også? :) 

Takk for det, Ray! Ja, du har helt rett i det. Jeg forsøkte noen andre LED sideblinklys, men kvaliteten på disse var så som så. Jeg var litt usikker på hva jeg ville synes om disse, men kvaliteten har så langt vist seg å være veldig bra, og chromen tar opp det som er i grillen og eksoshalene. En fin balanse, synes jeg. 

15 timer siden, Fahad skrev:

Dette ble utrolig bra, Lasse! Må si E60 holder seg fremdeles meget bra 👍

Det er jeg faktisk helt enig i. Det er egentlig litt uforståelig at denne modellen nå er opp mot 13-14 år gammel, men det viser jo bare hvor forut sin tid E6x egentlig var. Sånn evolusjonsmessig, og uten kjennskap til BMW, ville jeg trodd at F1x var arvtageren til E39 og E6x arvtageren til F1x når man ser på designet isolert sett.

2 timer siden, SweetBMW skrev:

Tar seg ut nå Lasse! Har bare en liten ting å utsette og det er jo de små endehalene...

Så en hvit E60 "530"D her for litt siden som hadde fått på 535D haler, det gjorde virkelig susen. Har du tenkt på det?

 

<3

Haha, du altså! Jeg angrer helt klart på at jeg solgte Eisenmann endestussene etter å ha sett hvor bra 535d halene ble på din.

1 time siden, RemyNG skrev:

For en smykke 😊😊 elsker når folk ettermonterer det som er mulig ettermontere. 😊 hva er neste? 

Takk for det! Det er moro med litt ettermontering, men forutsetningen er at det gjøres skikkelig og at det er like nøye utført under overflaten som over. Jeg vet egentlig ikke hva neste blir, men jeg har aldri greit å la LED-listen på bakseteryggen fra F0x/F1x gå helt i glemmeboken. Jeg ser muligens for meg at jeg kjøper inn denne seteryggen fra E65 og modifiserer den med en lyslist i underkant av treverket. Treverket blir selvsagt lakkert i sort høyglans slik resten av interiørlistene er. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...