Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Kan herved bekrefte at bilen ser utrolig pen ut i virkeligheten også, så bildene lyver ikke på noen måte (what you see is what you get) ;)

Gleder meg stort til å se bilen din noe nærmere bakken i kombinasjon med sommerskoene. Tror det kommer til å bli helt fabelaktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for store og mektige ord. Når det gjelder toning av fremrutene hadde det helt sikkert gjort seg mht. at bakrutene er såpass mørke (Individual solbeskyttende vinduer + rollo), men jeg orker ikke peset med å vise bilen i ny og ned og bytte om ruter osv.. :-)

@ Vegard: Jeg så også det. Undrer på hvorfor den selges etter så kort tid, men det kan jo være mange faktorer som spiller en rolle.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flott det der! M-tech kommer enda mer til sin rett på en sølvfarget femmer, hvertfall fronten blir mye mer hissig. Skal du beholde AE gule, eller kommer du til å bytte til LED? Dette synes hvertfall jeg gir bilen et mye nyere preg, sammen med LCI-baklyktene. Stilig, spent på hva slags sommerfelger som kommer på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for store ord nok engang! 8)

Høyglandspolert shadowline i kombinasjon med høyglandspolert grill tror jeg blir en innertier ettersom halve M5 speilene har et sort høyglandspolert felt. Vurderer å kjøpe originale M-tech carbonsplittere, men disse må isåfall lakkeres i samme sortfarge som resten.. :-k

Her er forøvrig et lite knippe bilder som viser bilen litt mer tydelig enn de forrige bildene..

xascn71g1wwpycd1wi6s.jpg

lcuigic9lyix6547mbqn.jpg

ezfevdqod1ybqy8560fo.jpg

62x1x3oj9egyzfmrchtn.jpg

9ey2gy8a9ad5dqf1mpaj.jpg

662sg9u7y92hzomv24h5.jpg

Og et litt fremtidsrettet bilde til slutt.. :wink:

vdfx1tspvcwp6e49vmog.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...