Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fahad skrev:

Gratulerer med "ny" bil, Lasse! Jeg har jo sittet i den, og interiøret på den er bare så sinnsyk lekker 😍 

Åååååå det er nok mye som kan settes i denne. 

Beste er nå at både jeg og Lasse har kjøpt nye biler. Og begge sier "nei denne lar vi være ganske original ". 

 

Yesh right 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk, folkens!

23 timer siden, Otis skrev:

Hva i all verden skal du putte inn i den der da? Den var rimelig greit utstyrt skulle jeg mene...

Den er vel mer eller mindre fullutstyrt, men det er alltids noe småtteri som mangler. Bilen har allerede fire av fem knapper i knapperekken, og ettersom bilen har Lane Change Warning har den stort sett alt for å kunne få på plass den siste knappen ved koding og ettermontering av KaFAS-kamera. Og når man har ettermontert KaFAS-kamera er det jo kun en FSC-kode for å få Speed Limit Info. Og når KaFAS først er montert er vi halvveis til å få på plass adaptive LED-lamper. Og når disse er montert og støtfangeren er av for å montere LED-tåkelys eller NV Dynamic Spot Light, er veien kort for å montere Side View kameraer. Så ting baller på seg med andre ord.. :huh:

20 timer siden, SweetBMW skrev:

Åååååå det er nok mye som kan settes i denne. 

Beste er nå at både jeg og Lasse har kjøpt nye biler. Og begge sier "nei denne lar vi være ganske original ". 

 

Yesh right 

Hehehe, det er vrient dette her altså. Det enkleste og mest behagelige er dog å la det være, men hvem kan la morsomme ting være igrunn? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for hyggelige ord! Tror vi skal greie å få grom bil ut av dette med tiden. Jeg planlegger nytt ratt, og sliter fælt med å velge det opprinnelige M-rattet (slik F10 pre-LCI har) eller om jeg skal velge F10 LCI M-sportsratt med rattdeksel fra M5 (to spiler istedet for en tykk). Dette rattet ble aldri levert til F01, så jeg er veldig i tvil på om dette vil være passende. I tillegg synes jeg det ser litt nakent og luftig ut i forhold til det andre rattet, men det er nok helt sikkert en vanesak. Innspill?

Ellers et par-tre-fire bilder. Ikke all verden, men det er nå slik bilen ser ut. Digger de påkostede detaljene og designløsningene i F01. Her er den minste ting gjennomtenkt.

F01.thumb.jpg.c97e23738b87a3048782bcb0024a6591.jpg

F01_1.thumb.jpg.9f2f84f57c9460ea6720e4284d4cacb8.jpg

F01_2.thumb.jpg.3ad1aa8fec6a03b8d788420485e026ef.jpg

F01_3.thumb.jpg.60b43de3f7a89ca7a19e3bee12878878.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Så fin som bilen din er så synes jeg at du skal gå for et eksklusivt individual ratt med tre :D 

Jeg har vært inne på tanken, men problemet er at jeg da må ofre rattvarme - noe som ikke er et tema. :)

IMG_8469.thumb.JPG.ee9eeca1fc5e6c7206b9391772cec901.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...