Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hyggelig å høre positive tilbakemeldinger! Jeg kjører med vanlige halogenpærer, men jeg registrerer imidlertid at det ser veldig hvitt ut (nesten på kanten til å bli blått) på bildene. Jeg er opprinnelig ingen tilhenger av blå-aktige ringer og tåkelys, så disse forblir i den originale utførelsen.

Joachim: Bare å ta turen innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for hyggelig tilbakemelding Walkabout. Jeg er svært tilfreds med hvor mye H&R senker og ikke minst kvaliteten på dette settet. Jeg fryktet jeg ikke skulle få den i en høyde jeg ville, men det var jo ingenting i frykte. Den store oppdateringen denne gang er høyglandspolert shadowline og grill.. Hva blir det neste.. any idea? :-k

klapc1yf8xr80ga0fgdt.jpg

eq58hi25za8w8z5vuqlm.jpg

83fnusx2k53707ghla26.jpg

lvy2oz47z5tsdahlu2am.jpg

apq5ecbww5zq0z9pwydh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var prikken over i'en med høyglanspolert shadowline! Bilen er jo så og si ferdig nå, så ikke mye du kan oppgradere videre :applause: Tror det kunne blitt stilig med bakrutesenker fra AC Schnitzer. Spoiler lik som meg kan kanskje bli noe voldsomt på en sølv metallic bil. Det må eventuelt bli den minste versjonen av spoiler bak. Ellers kanskje svak soting med Lamin-X? Hvertfall bak kunne det blitt fint med svak toning på det røde feltet på baklyktene. Foruten det kommer jeg ikke på flere idéer på hva som kan gjøres utvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trivelige tilbakemeldinger folkens! Jeg er litt usikker på hva som blir det neste, men en tur innom ESS er hvertfall noe som skal skje innen nær fremtid. Ellers har jeg vurdert samme splittere foran som awt, men er lite lysten på å skru i fangeren. Får undersøke om mulighetene ved dobbeltsidig tape og/eller borrelås.

Rutene er original Individual solbeskyttende vinduer, men de ser nok ekstra mørke ut ettersom jeg har rullgardiner i rutene også. Det ville helt sikkert gjort seg med sotet helt frem, men jeg vil ikke ha oppstyr med politi og vegvesenet. Det er for øvrig ingen problem å se ut av rutene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at jeg ble forbikjørt av deg i Vålerengatunellen i dag? Sånn ca 15:55?

Jeg kjørte Flybussen da den gjenkjennelige lyden av breie dekk kom forbi... Og hvis det var deg så ser bilen din utrolig digg ut bakfra i fart! 8)

Hvis det derimot ikke var deg, så gjør sikkert din også det :wink:

Pen på bildene er den hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg ventet nesten på en slik kommentar fra deg, Cato.. :lol:

Det kan nok stemme at jeg kjørte i Vålerengatunellen i går på det tidspunktet. Artig at du syntes den stikker seg ut i mengden av kjedelige sølvbiler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...