Gå til innhold

Guide: AUX/iPod/USB til e38, e39, e46, e53, e85 osv.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Fåes det også en DICE-utgave til biler med Business cd-spiller uten veksler? Muligens et dumt spørsmål, men jeg må spørre.

Jeg har allerede en overgang til Ipod og MP3-spiller i bilen, men det skurrer i anlegget hver gang jeg bytter spor, så jeg vurderer å gå for DICE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil miste funksjonen til CD-veksleren med denne løsningen, men det er mulig å montere en bryter på de tre ledningene, slik at du kan velge hva du vil høre på.

Det hadde jo kansje vært greit... Skulle fått kobla på iphone og sånt uten å mista veksleren... Har jo en sånn av in sak i baksetet med lyden er ikke mye å snakke om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer enkelt og greit på hvor jeg kan kjøpe den kabelen som er mellom iphone og cd-veksler. Altså koble vekk cd-veksler bak i bilen og strekke denne frem til iphone foran.

cd-veksler er kaputt og det jeg leser om at man må ha en cd gående i veksleren er altså umulig, for den er dau. går det fremdeles med en kabel mellom iphone og cd-veksler ledningen? og bruke input fra cd-veksler foran på spilleren/navi 16:9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fåes det også en DICE-utgave til biler med Business cd-spiller uten veksler? Muligens et dumt spørsmål, men jeg må spørre.

Jeg har allerede en overgang til Ipod og MP3-spiller i bilen, men det skurrer i anlegget hver gang jeg bytter spor, så jeg vurderer å gå for DICE.

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingen fungerende iPhonevariant uten å bruke noe tilsvarende av Dice'n. Det måtte i såfall bli en auxadapter, og da vil du ikke ha muligheten til å styre det fra anlegget, kun fra iPoden.

Kai-P,

Dice kan kobles til bak spilleren på biler uten navi/cdveksler. Om du ser på Europeanautosource.com leveres de med 2 forskjellige kabelsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, S. Hafsmo! :)

Før du kjøper noe, send en PM til jorgenskogas, som for tiden holder på med det samme som du lurer på. Han kan sikkert svare bedre på det du lurer på. Lurer på om han hadde noen problemer med å få det til å virke i bilen sin.

Edit:

Her har du og litt info:

E39 1996: tips til enkel og billig måte å få AUX-inngang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...