Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt ///M bakfanger og svarte nyrer fra koed :D Har også kjøpt ///M baklykter. Gleder meg :D

Må prøve å få tid til å montere senkesettet denne uka også :) Bilder kommer ;)

Bra du endret mening om nyrene :P Har faktisk originale BMW baklykter, men med orange blinkers da. Vet ikke om du er intr, skjønner veldig godt om du vil ha hvite istedenfor :)

Takk, men jeg er nok ute etter ///M lykter, som nå er bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan komme med en liten oppdatering her. Venter fortsatt på utstyr fra koed. Kommer med bilder når jeg får utstyr. :D

Mens jeg venter kan spørre om et lite motorrelatert spørsmål: Når motor og bil er kald høres det ut som bilen har rådebank når man gir på litt. Hører en slags klakkelyd som kan minne om rådebank, men når motor blir litt varm (rett over kald indikator på vanntemperaturmåler) hører man ingenting til denne lyden lengre. Da er motor tipp topp.

Noen formeninger hva dette kan være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert både ///M baklykter, ///M diffuser og sorte nyrer. Fikk også vasket bilen grundige etter montering. Kommer med bilder når jeg kommer hjem fra jobb :D

Senkesett blir mest sannsynlig montert i løpet av helgen, jobber mye så er ofte lite tid til overs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme, så får lagt ut litt bilder av resultatet etter dagens montering og vask :)

Legger ut før og etter bilde.

Før:

6dqo37.jpg

Etter:

35c3qd3.jpg

Ble ganske fornøyd med resultatet. Passet meget godt med lykter og diffuser :)

Legger ut noen flere bilder av bilen. Det siste bildet viser hvordan det ble med sorte nyrer.

21oc9dj.jpg

68v6hc.jpg

2i5i83.jpg

2evxp3o.jpg

jkwphj.jpg

Mangler bare M3 frontspoiler og et dobbel eksostuss i chrom så begynner bilen å ligne noe! :D

Hva syns dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...