Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sett at GT5 har egen tråd her inne på forumet, men nå har det seg jo slik at rivalkonsollen til PS3, Xbox 360 både har Forza 3 som etter min mening er en god del bedre enn GT5, og Forza 4 som kom i forrige uke som er et heelt utrolig bilspill.

Har ikke funnet noen egen tråd for dette spillet her inne på forumet, men syns de som spiller det kan dele litt erfaringer og bilder her inne. Har ikkeno å komme med selv for øyeblikket da jeg er på jobb, men blir MYE spilling da jeg kommer hjem i slutten av uka.

For dere som legger ut bilder, husk og bruk photobucket e.l da bildeserveren er skikkelig på ferie om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte LC-edition på fredag, og X-boxen fikk ikke hvile mye i helgen :D Level 48 for øyeblikket, har tatt noen dagers pause pga kommandant Bedre halvdel.

Kanonbra bilspill. Har hatt alle fra begynnelsen, og dette skuffet absolutt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mektig bra spill! :D Spilt altfor mye men desverre mere online enn i career, så er ikke stort mere enn lvl 13 tror jeg.

*signing up for this thread*

Må ikke glemme at du kan tjene litt poeng online også ;) Stor forbedring fra 3eren.

Har også skaffet meg e28, men beholdt original motor, så klart trimmet med det meste, og oppgraderte det meste i understell og drivlinje samt dekk.

Helt sinnssyk bil med vannvittige kjøreegenskaper. Eneste jeg måtte gjøre var å korte ned girene litt, og nå er den helt vannvittig :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 på max var jo umulig å kjøre, så den fikk plutselig org motor som ble bittelitt frisert. Langt bedre :P

Har en E36 med polizei dekor som jeg holder på å finjustere som driftebil. Org motor med ikke for mye guffe. Noen som har tips til oppsett? Jeg begynner å nærme meg føler jeg, men er jo alltids gøy med innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...