Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger ikke bruke juksekoder, men xboxen min må oppdateres med ny cracket firmware til og med for å spille orginale spill. Mener å hahørt at ms har funnet en måte å brenne et par mb ekstra pr plate, dermed ser de hvem som spiller brente spill. Men oppdateres må den uansett så kanskje jeg skal kjøpe dette

Stemmer det, jeg har gitt opp handla meg en ny en :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man lage bilen omtrent som man selv vil, eller?

Det frister jo å kjøpe x-box pga. disse bildene :P

Tja, så og si! Er ikke alle biler man kan gjøre like mye med, men man kan endre på lakk osv som man vil :)

I de fleste biler kan man bytte motor til en grommere en og montere turbo eller kompressor.

Noen biler har en del "bodykit" osv man kan slenge på og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spillt begge spillene en stund, og Forza 4 er SÅ mye bedre enn GT5 i mine øyne..

Bygger meg E92 driftebil nå. Bare å si ifra om noen vil ha tune til den.

Si da om du kjører med kontroller eller med ratt... Kjører selv med ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble frista sjææl ;) Kanskje man skal investere i en Xbox ja. GT5 gikk jeg lei etter noen måneder bare, mye artigere å bygge!

jeg har både GT5 og Forza 4. Og jeg vil påstå at Forza 4 gir mye mere kjøreglede med tanke på kjøre egenskaper og lyd :)

Kjører for tiden Toyota Soarer. Kuleste popoff lyden jeg har funnet hittil! Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble frista sjææl ;) Kanskje man skal investere i en Xbox ja. GT5 gikk jeg lei etter noen måneder bare, mye artigere å bygge!

Hvorfor er det så få bilspillprodusenter som skjønner det?

Alle som produserer bilspill skulle hatt noen obligatoriske rundter med Street Legal Redline, slik at de forstår hvordan garasjedelen skal være i bilspill. ;)

Forøvrig er det fryktelig irriterende at dette spillet kom ut 2 dager etter jeg reiste til Egypt. Er ikke så mange sjapper her som selger xbox-spill gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...