Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Om du har kjørt mye GT5 så ser du at den er 100% autentisk, på froza 4 ser den helt rar ut, store deler av banen ligger litt feil, osv osv osv.

Ikke likte jeg måten bilene var og kjøre på heller..

+1

Forza 4 ligner mer et bra arkade spill enn en rendyrka racer ala GT5

GT5 ftw! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza 4 ligner mer et bra arkade spill enn en rendyrka racer ala GT5

Ikke prøvd Forza 4 ennå, men GT5 er en vits. Utrolig dårlig når man kommer fra et ordentlig oppsett på PC. Men akkurat ringen var rimelig bra - banene er kanskje laserscanned slik at de blir nøyaktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret på E39 oppsettet nå. Var egentlig imot turbo på den motoren, men nå vil jeg aldri ta den av! :D

Et par test-laps på Maple Valley Short holdt til 200. plass på Leaderboards. Sikter meg inn mot top50 på den banen i kveld. Bare for å teste litt oppsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært stor fan av GT helt siden første versjon kom på Playstation. Var egentlig det eneste som var å regne ett simulator racingspill. Gikk til innkjøp av Logitech-ratt og stol, og hadde det morro, selv Men da jeg skulle ha spillkonsoll stående hos min frue tenkte jeg å prøve X-box siden jeg hadde PS3 hjemme, og da med Forza 3 da jeg hadde hørt så mye bra om det. Og som mange andre her synes jeg nå at GT og Forza ikke kan måles i det hele tatt. Kom fra GT5 til Forza 3 og synes til og med det var mye bedre. Ikke att jeg har rattet rundt en bane i en 500 HK's Monster, en på Forza føltes det slik. Har nå akkurat startet på Forza 4, ikke kommet særlig langt.....men det lover veldig bra. Ikke at jeg kan forklare hvorfor jeg syntes Forza er 100 hakk bedre enn GT, men det er det......utvilsomt......

Forresten: mr white 7819, er navnet om noen vil legge meg til..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært stor fan av GT helt siden første versjon kom på Playstation. Var egentlig det eneste som var å regne ett simulator racingspill. Gikk til innkjøp av Logitech-ratt og stol, og hadde det morro, selv Men da jeg skulle ha spillkonsoll stående hos min frue tenkte jeg å prøve X-box siden jeg hadde PS3 hjemme, og da med Forza 3 da jeg hadde hørt så mye bra om det. Og som mange andre her synes jeg nå at GT og Forza ikke kan måles i det hele tatt. Kom fra GT5 til Forza 3 og synes til og med det var mye bedre. Ikke att jeg har rattet rundt en bane i en 500 HK's Monster, en på Forza føltes det slik. Har nå akkurat startet på Forza 4, ikke kommet særlig langt.....men det lover veldig bra. Ikke at jeg kan forklare hvorfor jeg syntes Forza er 100 hakk bedre enn GT, men det er det......utvilsomt......

Forresten: mr white 7819, er navnet om noen vil legge meg til..........

Kan si meg enig der.

Hvis man skal ha den perfekte realismen, er det Live for speed som gjelder. For arcade underholdning er det gt5 og forza som gjelder. Jeg har spilt mye gt5 både med og uten ratt og pedaler på jobb, likevel synes jeg at Forza 4 med vanlig kontroll føles mer korrekt mtp kjørefysikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med egen tråd for Forza 4! Nå drifter ikke jeg så mye, men har en rimelig grom 2002 turbo driftebil i garasjen da :) måtte "skru" litt på'n. hehe.

Men post deres tider rundt ringen da :)

Kun stillestående start, ikke noe flying start med 330km/t på nåla ;)

Selv har jeg 06:58 med en Peugeot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...