Gå til innhold

Hartge 35s-24 dokumentasjon.


Kvamme
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på utkikk etter dokumentasjon på Hartge 35s-24 (altså 330 hk), noen som har link eller lignende som kan sendes til meg ? :)

Finner ikke noe bra på nettet, enda isåfall. Så tenkte at det er sikkert noen som har dette liggende på dataen ellerno ? :wink:

Takker for alle svar ! :)

Mvh Stian Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder det kun med søknad om at man skal godkjenne bilen i henhold til Hartge 35s-24 ? :) isåfall veldig bra det. Takk for info :wink:

Stemmer. Jeg skrev bare at jeg ønsket å bygge om på bakgrunn av dokumentasjon til Hartge h35-24. Jeg la ikke ved noe dokumentasjon.

Kort oppsummert må du ha tårnstag i motorrom og bagasjerom, 295mm eller større bremser forran, 325i eller større bremser bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det kun med søknad om at man skal godkjenne bilen i henhold til Hartge 35s-24 ? :) isåfall veldig bra det. Takk for info :wink:

Stemmer. Jeg skrev bare at jeg ønsket å bygge om på bakgrunn av dokumentasjon til Hartge h35-24. Jeg la ikke ved noe dokumentasjon.

Kort oppsummert må du ha tårnstag i motorrom og bagasjerom, 295mm eller større bremser forran, 325i eller større bremser bak.

Har du fått svar yngve?

Eg skreiv akkurat en søknad for en annen, og da brukte jeg alpina bekreftelsen min, men da kan jeg kansje endre det til Hartge så er det litt mer effekt å gå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det kun med søknad om at man skal godkjenne bilen i henhold til Hartge 35s-24 ? :) isåfall veldig bra det. Takk for info :wink:

Stemmer. Jeg skrev bare at jeg ønsket å bygge om på bakgrunn av dokumentasjon til Hartge h35-24. Jeg la ikke ved noe dokumentasjon.

Kort oppsummert må du ha tårnstag i motorrom og bagasjerom, 295mm eller større bremser forran, 325i eller større bremser bak.

Har du fått svar yngve?

Eg skreiv akkurat en søknad for en annen, og da brukte jeg alpina bekreftelsen min, men da kan jeg kansje endre det til Hartge så er det litt mer effekt å gå på

Fikk positivt svar, men sliter litt med at de krever støvtetninger på bremsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men som du vet er ikke det er ikke det et problem..

Tenkte mest på om de godtok en rett frem søknad der det bare ble vist til hartge dok. Da er ting blitt lettere med tiden og det er jo flott

Her er søknaden min som ble godkjent. Det blir vel ikke stort mer rett frem enn dette. :P

Jeg søker herved om motorbytte i BMW 325i SR***** på bakgrunn av tüv-dokumentasjon for Hartge H35-24.

Bilen er den dag idag godkjent ombygd til Hartge H27 med 2.7l 205hk. Motoren jeg ønsker å

bytte til er en S50B32 3.2l 321hk fra BMW e36 M3 3.2.

Da hartge H35-24 har 295mm bremser forran og 258mm (standard dimmensjon på 325i) bak

ønsker jeg å montere et 295mm Wilwood bremsesett med 6-stemplede calipere.

Karosseriet skal forsterkes med fjærbeinstag i motorrom og bagasjerom som på Hartge H35-24.

Mvh

Yngvejos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa altså at bremsene var OK uten noe dokumentasjon? Da er det kanskje håp for mine XYZ 330mm 6-stemplede også da?

Er jo bare å prøve...jeg skal komme med wilwood selv om jeg har bremser som allerede er gode nok i vognkortet.

XYZ har støvmansjetter? Om ikke må du tenke nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...