Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synd performance bremser er så dyrt! Skulle gjerne hatt noe litt større selv, men har hvertfall litt større en deg da :P

Eneste bilen din trenger nå er jo M3 front, senk og et par 19" i 9,5 og 8,5 så er den så bra som den får blitt eksteriørmessig etter min mening.

Å hva slags bil har du siden du kan si det? 8) M3 front kommer nok aldri på denne bilen i mitt eie, men senk trolig. Har sett på Hartge senkefjærer og er på utkikk etter noen 19" :) Men får se hva lommeboka sier til bremser, senk og felger :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle være det, siden jeg har hakket større enn 316i,18i,20i og preface 18d. Men siden din er facelife har vi begge 300x24 mm visst. Da er det nok likt likevel. Vet bare at min ble levert med 325i bremser, men skiva er like stor på våre.

Såpass, men har du en tråd på bilen din eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her nå, har vært mye å gjøre på skolen med eksamener :) Men jeg har fått polert og vokset bilen :D Har også fått montert solgardin i dørene, ekstra soting :D

Har du rullgardin i bakruta også? Eller bare soting? Jeg vurderer å kjøpe gardin til sideruter og bakrute til min egen E90, istedenfor å ha på film. Det er noe herk når forrige eier ikke krysset av nok på utstyrslista :wink:

Flott doning! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her nå, har vært mye å gjøre på skolen med eksamener :) Men jeg har fått polert og vokset bilen :D Har også fått montert solgardin i dørene, ekstra soting :D

Har du rullgardin i bakruta også? Eller bare soting? Jeg vurderer å kjøpe gardin til sideruter og bakrute til min egen E90, istedenfor å ha på film. Det er noe herk når forrige eier ikke krysset av nok på utstyrslista :wink:

Flott doning! 8)

Tusen takk! :D

Det er rullgardin i bakruta og orginale i dørene som du kan se på side 7 :) og sotinga er orginal :) Det anbefales! :) Bare solgardiner hjelper veldig mye, fattern hadde bare gardiner på sin forrige E60 og det skjulte mye og så bra ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her nå, har vært mye å gjøre på skolen med eksamener :) Men jeg har fått polert og vokset bilen :D Har også fått montert solgardin i dørene, ekstra soting :D

Har du rullgardin i bakruta også? Eller bare soting? Jeg vurderer å kjøpe gardin til sideruter og bakrute til min egen E90, istedenfor å ha på film. Det er noe herk når forrige eier ikke krysset av nok på utstyrslista :wink:

Flott doning! 8)

Tusen takk! :D

Det er rullgardin i bakruta og orginale i dørene som du kan se på side 7 :) og sotinga er orginal :) Det anbefales! :) Bare solgardiner hjelper veldig mye, fattern hadde bare gardiner på sin forrige E60 og det skjulte mye og så bra ut 8)

Lekkert! Bestilte solgardinene like etter jeg skrev forrige post :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde du fast kassetten til rullgardina i hattehylla? Det fulgte ikke med monteringsanvisning, men det er ikke godt å komme til under for å borre hull. Alternativet er evt. å lime eller bruke welcro/dobbelsidig tape. Jeg har fått på hempene i overkant, og siderutene er ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde du fast kassetten til rullgardina i hattehylla? Det fulgte ikke med monteringsanvisning, men det er ikke godt å komme til under for å borre hull. Alternativet er evt. å lime eller bruke welcro/dobbelsidig tape. Jeg har fått på hempene i overkant, og siderutene er ferdige.

Det vet jeg dessverre ikke, jeg bestilte det med bilen fra fabrikken :) Beklager at jeg glemte å skrive det :)

Men lasseln her inne har montert helt lik på sin E39, hør med han :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er en stund siden det har skjedd noe her, så nå kommer det en oppdatering.

Har lenge sett etter nye sommerfelger, så disse på finn og slo til 8)

xztgn9zo20rlefp0e8e5.jpg

trh49cuzf0hmxenzdflx.jpg

xfswdfe8m8fjj14q6mvx.jpg

Er veldig fornøyd med handelen, godt med gummi på dem også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk hentet felgen i dag, for et fantastisk resultat 8)

Gikk fra dette

zwehk3r1m2bkbx783wib.jpg

Til dette :D

7tg64lljl08qt3yp39zx.jpg

Etter at jeg henta felgen, ble det en skikkelig vask på bilen. Den fortjente det nå, med tanke på alt det salte som er på veiene for tiden. :)

yyw20iilhn8awwhlsqvo.jpg

7kcxxbjqdw0ubipfpwxa.jpg

Likte det bilde her godt :wink:

qobh1q31u0u617cimpuy.jpg

Veldig fornøyd hvordan rompa på bilen er blitt :love:

zuovgsbxscrcfadf0z1z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...