Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Gorg skrev:

For et lydbilde! Var rått før med performance eksos, nå løftet flere hakk! 😎

Ja den er fin nå :D Virka litt som om de to M bilene ikke hadde så altfor mye å stille opp med mot denne, men turboer demper en del lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ahj skrev:

Ja den er fin nå :D Virka litt som om de to M bilene ikke hadde så altfor mye å stille opp med mot denne, men turboer demper en del lyd. 

Nå var ikke M3’en i sport modus da, men begge de har jo standard eksos så det er mye potensiale 😃

Men NA kan bli rimelig hvass, og 3.0 liter blir ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.12.2017 at 11.44, Gorg skrev:

Nå var ikke M3’en i sport modus da, men begge de har jo standard eksos så det er mye potensiale 😃

Men NA kan bli rimelig hvass, og 3.0 liter blir ❤️

Ja, men min er mye bedre når man får litt belastning også ;) Takk for flotte bilder! 

16 timer siden, sveigis skrev:

Godt å se denne lever i gode hender .:).

En nydelig bil dette 

Ble fint med lave rails,og rails må der være.

Syns de blir tomme uten .

Helt enig! For meg må det være rails, synes de som kom fra fabrikk blir vell høye og det samler seg snø "under" dem. Kommer et lite innlegg senere i dag. Bilen har fått noe nytt siden september :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering nå før jul :) 

E91n har fått litt nye deler.
Byttet foringene til krengestaget foran, var litt slakk i dem. Gikk for foringer fra M3 samt holdere. Var akkurat samme som jeg gjorde på E90n men nå uten en tur på Ahus og nå ny tidsrekord på en time istedenfor par dager xD 
Har akkurat samme problem bak, men jeg er så fornuft at det å gå for org foring blir det ikke. Men heller foringer og stag fra m3. 

IMG_2074.thumb.JPG.cb9f3835bf326aded33957ca9feba401.JPG

IMG_2075.thumb.JPG.5193c9f256b27daf1d32e23b3583c2bd.JPG

Videre har jeg programmert automatkassa med xHP etter anbefalinger fra @Tollefsen. Dette gjorde underverker med bilen! :) 

IMG_2108.thumb.JPG.951dabc0229c5f93d386de9384125052.JPG

IMG_2109.thumb.JPG.22fe328f6526da1197c6952b7bf68906.JPG

Videre så har E90n vært på service hvor den har fått ny olje på motor og kassa samt ny pakning bak på kassa som svettet. :) 
Har også fått svetting fra oljefilterhuset, så om noen har byttet dette eller fikset det send meg en pm. 

IMG_2118.thumb.JPG.e2dfa6ed1e173cd627e06c518c4a73a8.JPG

 

 

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...