Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 timer siden, StigJ skrev:

Jaja, ble jo meget grei høyde med det nye senkesettet :)

I grunnen ikke så veldig stor forskjell 

Veldig dårlig bilde. Men bilen har blitt 1-1.5 cm høyere foran. Selv om eibach skal senke 30mm og h&r 35mm. Og ikke fult så stort stuk lenger. Så jeg er veldig fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
13 timer siden, Otis skrev:

Det er en fin mod det der. Har du noe delenummer? Og hvor henter du strøm fra, inni døra?

Ja, det gjør seg med B-stolpebelysning. Delenummeret for airbag-emblemet med lys er 63 31 9 242 154 og nummeret for LED-dioden med kabel er 63 31 9 254 762. Lyset er hentet fra pin 1 (jord) og pin 9 (pluss) i dørkontakten til bakdørene, ved hjelp av en Y-split kabel. Ingen klipping og liming i bilens ledningsnett med andre ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frode D skrev:

Blir lysene i bakdøren svakere når man kobler seg inn der?

Jeg skal til med samme mod, og da tenkte jeg å bruke lys under dashbord for å unngå dette. :) 

Nei, lysene blir ikke svakere av å hente signal fra bakdørene. Det enkleste er helt klart å benytte seg av det som er i B-stolpen fra før av, fremfor å strekke frem til dashbordet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Nei, lysene blir ikke svakere av å hente signal fra bakdørene. Det enkleste er helt klart å benytte seg av det som er i B-stolpen fra før av, fremfor å strekke frem til dashbordet. :)

Okei. Det var noen som mente det på F30. Da får jeg prøve å finne ut hvilke pins jeg må koble meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...