Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Biltråd. 







Ting som er gjort:
- Performance nyrer
- Performance eksos
- Gardiner i sidevinduene
- Nye parklys og tåkelys
- Plastidip på vinterfelger
- M3 spoiler
- Hartge fjærer/Performance
- Performance girmansjett i alcantara og girkule

- Performance Ratt

- M3 stabstag

- Quaife LSD

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hvem som er den "rikeste" kompisen her i alle fall :lol:

Grattis med ny bil ;) Herlig valg!!

Tusen takk :D Bedre å vente og spare, enn å kjøpe en bil som varer i 6 mnd ;)

Bare å komme forslag til hva som kan gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :D gleder meg til jeg får se/sitte på med denne en dag! Legg gjerne ut utstyrsliste og litt flere bilder!

Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur :D Det er blant annet på'n:

M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :D gleder meg til jeg får se/sitte på med denne en dag! Legg gjerne ut utstyrsliste og litt flere bilder!

Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur :D Det er blant annet på'n:

M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å ;)

Høres ut som en veldig flott bil dette :) Har ennå ikke fått kjøpt meg vinterdekk :lol: Så må få gjort det snart, er vel ikke lenge til snøen kommer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :D gleder meg til jeg får se/sitte på med denne en dag! Legg gjerne ut utstyrsliste og litt flere bilder!

Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur :D Det er blant annet på'n:

M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å ;)

Høres ut som en veldig flott bil dette :) Har ennå ikke fått kjøpt meg vinterdekk :lol: Så må få gjort det snart, er vel ikke lenge til snøen kommer :(

Kjipt det. Blir det 19"? eller må du bite i det sureeple og ta 18"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur :D Det er blant annet på'n:

M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å ;)

Høres ut som en veldig flott bil dette :) Har ennå ikke fått kjøpt meg vinterdekk :lol: Så må få gjort det snart, er vel ikke lenge til snøen kommer :(

Kjipt det. Blir det 19"? eller må du bite i det sureeple og ta 18"? :)

Nå har jeg jo allerede kjøpt 19'' felger, så da må jeg jo nesten bare kjøre på med det i år, men kan sikkert bare drite i og komme meg fram... :lol: Men bredden blir jo ''bare'' 235 da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...