Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Marius2002 skrev:

Nei, det er fort gjort :) 1 minutt så er det gjort. Er på en måte klipset på, så bare nappe til deg for å få av og presse på ny. Du skjønner fort opplegger når du ser på de nye du kjøper :) 

Aha, da burde det være en lek å bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gorg skrev:

Gratulerer med ny bil igjen :) 

Blir spennende å følge med gammelbilen, glad den kunne forbli i bimmers miljøet!

 

Tusen takk :) Nå skal du ha mye cred for å ha tatt så godt vare på bilen og blir spennende å følge med på din nye bil. :)

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Var så heldig å fikk taki to ny dempere til bakluka. Byttet med en gang, for en forskjell.  :)
De gamle hadde sette bedre dager kan man si :)

-

Forskjellen er som dag og natt, utrolig hvor mye en så liten update utgjør :) Hverdagen blir bedre ihvertfall :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Marius2002 skrev:

Forskjellen er som dag og natt, utrolig hvor mye en så liten update utgjør :) Hverdagen blir bedre ihvertfall :D 

Skalla meg et par ganger i luka ja.. og måtte ta skikkelig i for å få den igjen. Skulle ha gjort det for lenge siden.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Forskjellen er som dag og natt, utrolig hvor mye en så liten update utgjør :) Hverdagen blir bedre ihvertfall :D 

Det er helt riktig, ble som natt og dag. Takk for tipsene :) Var heller ikke noe problem å gjøre det alene :) 

1 time siden, Gorg skrev:

Skalla meg et par ganger i luka ja.. og måtte ta skikkelig i for å få den igjen. Skulle ha gjort det for lenge siden.. :) 

Det gjorde vi også på vei hjem fra deg, ikke godt. :) Hvordan er nye bilen din? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ahj skrev:

Det er helt riktig, ble som natt og dag. Takk for tipsene :) Var heller ikke noe problem å gjøre det alene :) 

Det gjorde vi også på vei hjem fra deg, ikke godt. :) Hvordan er nye bilen din? :D 

😬

Den er veldig bra! Ganske forskjellig fra 325n men den dekker behovet vårt nå. 

Ganske godt vedlikeholdt av tidligere eier, bare ei ripe å snakke om. Men den skal bort til våren :D 

Etter oljeservice på torsdag blir det montering av en liten sak fra DTUK 😎

Fant forøvrig minnepenna, den lå oppi pokalen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

😬

Den er veldig bra! Ganske forskjellig fra 325n men den dekker behovet vårt nå. 

Ganske godt vedlikeholdt av tidligere eier, bare ei ripe å snakke om. Men den skal bort til våren :D 

Etter oljeservice på torsdag blir det montering av en liten sak fra DTUK 😎

Fant forøvrig minnepenna, den lå oppi pokalen 😂

Det høres veldig bra ut 😃 

DTUK tingen er det bare å glede seg til. Da får du ny bil 😃 

Smart å ha den der da 😂 Jeg kontakter deg hvordan vi skal gjøre det med pokalen og slik :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, ahj skrev:

Det høres veldig bra ut 😃 

DTUK tingen er det bare å glede seg til. Da får du ny bil 😃 

Smart å ha den der da 😂 Jeg kontakter deg hvordan vi skal gjøre det med pokalen og slik :) 

Del litt info og erfaringer med DTUK etterhvert om du/dere har mulighet. Er dette "det beste" om dagen? Synes PPC fra BSR så praktisk ut. Mye gode tilbakemeldinger og. Ville vel helst hatt MPPK om jeg kjøper meg nyere BMW, men koster så mye, og hvis bilen er over 5år så er det vel ikke så mye poeng og gå for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Også så digg at det ble akkurat denne - tror ikke jeg overdriver når jeg sier at jeg mener det må være Norges fineste E91. En helt utrolig utstyrspakke og fargekombinasjon på denne bilen. Blir spennende å følge med på denne bilen videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tobiasw skrev:

Del litt info og erfaringer med DTUK etterhvert om du/dere har mulighet. Er dette "det beste" om dagen? Synes PPC fra BSR så praktisk ut. Mye gode tilbakemeldinger og. Ville vel helst hatt MPPK om jeg kjøper meg nyere BMW, men koster så mye, og hvis bilen er over 5år så er det vel ikke så mye poeng og gå for det. 

Nå har ikke jeg prøvd DTUK, men Hartge tuning boks. Og det gir helt ny bil :) Gorg for holde oss oppdatert hvordan det blir :)

9 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med ny bil! Også så digg at det ble akkurat denne - tror ikke jeg overdriver når jeg sier at jeg mener det må være Norges fineste E91. En helt utrolig utstyrspakke og fargekombinasjon på denne bilen. Blir spennende å følge med på denne bilen videre :) 

Tusen takk! :) Er en utrolig fin farge kombo på denne bilen uten tvil :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...