Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gorg skrev:

Er det noe subbing?

Har tatt av spacerne bak da jeg subbet litt med 5 i bilen på de andre hjulene. Siden PSSene er vell 5-10mm bredere selvom de også er 255, så nå er den med 10mm foran og ingenting bak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke skjedd noe med E91n enda, oppdaget litt olje svetting fra toppdekselpakningen så skal inn nå på fredag for å fikse det. 
Bilen har også blitt EU godkjent, byttet hjullager foran og bak på høyre siden og et oljeskift. I det minste har jeg fått alt jeg trenger til grenrøret :) 

E90n har fått litt tlc den også, nytt stabilisator led høyre foran og nye bakbremser. Litt utrolig egentlig at bakbremsene ikke har trengt å bli skiftet før nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

E90n har fått litt tlc den også, nytt stabilisator led høyre foran og nye bakbremser. Litt utrolig egentlig at bakbremsene ikke har trengt å bli skiftet før nå :) 

Hvor mye har den gått? Vi skiftet våre på ca 160000km var det vel. Tror de ble bytta på ca 80000km sist, var før vi kjøpte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, papertiger skrev:

Hvor mye har den gått? Vi skiftet våre på ca 160000km var det vel. Tror de ble bytta på ca 80000km sist, var før vi kjøpte bilen.

Nå har den bare gått 67000 km. Så ikke veldig mye på nesten 6 år. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Var å hentet bilen her i helgen etter at den hadde fått byttet innmaten i differensialen. Blitt ganske så spennende bil nå kan man si :D 

IMG_1922.thumb.JPG.fb6bc550cf9429dc337bf21a6c508420.JPG

IMG_1923.thumb.JPG.a7a133a55c3815fbeb4feaa7d8c2f457.JPG

Var også å tok noen bilder med en kompis av meg som har en strøken Volvo 850 T5. Har noen flere bilder på kameraet, kanskje @Gorg har lyst til å redigere et eller to bilder for meg av de bildene? :D 

IMG_1925.thumb.JPG.e410e65c39d1544eef91d54a81dace43.JPG

Og neste prosjekt, må bare få sanket inn alle delene først :) 

IMG_1937.thumb.JPG.23391550bb93e7af4874859a6ba50648.JPG

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ahj skrev:

Akkurat det som er montert der er luftekanal til oljekjøler. Blir da oljekjøler fra 335i :) 

Org deksel det der? Skulle hatt boe lignende i min egen hjulbue etter fjerning av tåkelys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...