Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Da trenger du nok Y-kabel for å kunne spille musikk fra iPhone:

419nJJCHYxL._SY300_.jpg

Alternativt kan du kjøpe tune2air (jeg tror denne skal fungere på din spiller, men tar ikke ansvar), du vil da kunne spille musikk via bluetooth og kontrollere musikken fra bilens system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får med lightning-kontakt også, var bare det første bildet jeg fant. Man kan også bruke adapter fra 30-pins til lightning om du skulle komme over en brukt eller noe.

Kabelen er forøvrig ganske dyr, så om det egentlig er bluetooth-avspilling du ønsker så hadde jeg valgt Tune2air.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et dårlig bilde. Den plugges inn i kontakten du har.

Slik ser den ut:

WMA3000B-ViseeO_web.jpg

 

Bruker du rabattkoden "bimmers15" i nettbutikken over her får du også en hundrelapp i rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Jente525IX said:

Så det er bare en blåtann i den firkanta brikka? Hvordan vil dette påvirka handsfree'n i bilen da hvis det ringer etc? Om du vet da :)

 

Om du sikter til Tune2Air så er det bare en blåtann-receiver ja . Musikk vs. tale fungerer sømløst. Musikken mutes nå det ringer og blåtann i bilen tar over tlf-samtalen. Når du legger på så switcher den rett tilbake til musikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden BMW og Mini har mye felles komponenter, prøver jeg meg her.

R56'en vi kjøpte i helga har Mini Boost CD, men ikke blåtann og USB. Er det noen som har erfaringer med Fiscon 38104 Bluetooth handsfree Pro Mini? Den skal kunne installeres uten koding, plug-and-play, bluetooth for mobil og A2DP, integrert med display og multifunksjonsratt. Ser den er på tilbud nå, så kan dette være verdt pengene?http://www.bilkomponenter.no/products/fiscon-bluetooth-handsfree---pro---mini

Vurderer alternativt en Parrot 9000 kjøpt som en del av et kit fra newministuff.co.uk der det er laget plug-and-play ledningsnett. Koster noe mindre, men til gjengjeld er det en kontroller som er synlig. Vil helst ha alt usynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon som vet om man kan bruke selve NBT-knotten sammen med CIC-enhet? Touch-funksjonen vil jo selvsagt ikke fungere, men synes knotten på CIC er litt liten, derfor kunne jeg tenke meg den store knotten fra NBT av rent praktiske årsaker. Spørsmålet er dog om det er plug and play med eksisterende kabelsett fra CIC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette passer inn men finner kun emne ccc her, men selvfølgelig ser jeg at det diskuteres andre ting. Men jeg prøver, er på utkikk etter ccc boksen med cd/dvd. Har store skjermen så er vel pro utgaven(?) Er til bmw e61 2004. Og ja jeg vet om mulige oppgraderinger men interesserer meg ikke :) Mvh Martin 

20170129_150839.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hva er cirkapris for deler til å ettermontere CIC? Og for å få det inn med teskje; er vel så å si plug and play så lenge man har alt, sånn jeg forsto det? 

Edit: i en tidlig preface E60 altså.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...