Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker å oppdatere Navi DVD'en i min 06' e91 med CCC Professional.
Hvilken DVD trenger jeg for å få best coverage av Norge? Ser en får DVD 1-2-3 for 2017 via eBay.
Nå har jeg 06-02 som jeg går ut i fra betyr DVD 2 fra 2006, men synes dette minner mer om et grovkart.

Endret av EvenH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.8.2017 at 2:44 PM, Saltkjelen said:

Ja, den nye Connected-appen (den blå, den brune er ikke mulig å laste ned lenger) har ingen BMW-webradio-app, og BMW benytter seg nå av tredjepartsløsninger som er abbonementstjenester. Webradio-appen som er tilgjengelig via den nye Connected-appen koster rundt 1100kr per år, så direkte gratis er det jo ikke.

Mener du TuneIn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjennern skrev:

Webradio i gamle app var nok enklere å bruke i iDrive.

Har brukt TuneIn en del til heos oppsett hjemme og er Happy med den som app.

Jada, den fungerer nok helt sikkert fint som en app, men det er ikke til å stikke under en stol at den er nokså kostbar i mine øyne. BMW Web-radioen er genial og integreres helt perfekt i iDrive, så det er synd de ikke har videreført denne i den nye Connected-appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være helt ærlig å si at jeg ikke sjekket så mye rundt det, men i det jeg skulle laste den ned via Connected-appen, kom jeg til en betalingstjeneste som kostet cirka 1100kr per år. Mulig det finnes en gratisversjon med reklame og ikke eventuelt, men hvorvidt det kun er den ene eller andre versjonen som fungerer med Connected-appen skal jeg ikke si for sikkert. Får kikke litt på det igjen, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har kjøpt meg en 520i 2012 modell som virker veldig bra på alle måter. :-) 

Men har jeg skjønt det riktig at det er noen av funksjonene som er "utgått" på den modellen? Tenker da på Online, connected drive og trafikkinfo for eksempel. Har prøvd å registrere bilen på BMW for å kunne oppgradere kart o.l men fikk ikke lov til det engang.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...