Gå til innhold

vannventil varmeregister / vann i olje


Gladmann
 Share

Anbefalte innlegg

1. leter etter ny vannventil til varmeregisteret på en E34 525 91 non vanos! er det noen som vet hvor jeg får tak i det ? finner ikke på gs eller koed, mulig jeg bare ikke er god nok på å lete :P

2. tror jeg har vann i olje, det er hvitt inni oljelokket på motoren, men olja er fin på peilepinnen, noen gode forklaringer på hva det kan være ? årsaker osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forresten byttet vannpumpe (kjører uten wiscose fordi gamle eier ødela gjengene på vifta) og uten termostat, men bilen koker selv når jeg kjører! igår gikk temperaturen til midten, så nedover igjen! stoppet bilen i 15-20 min og begynte og kjøre igjen, da tok det 5 minutter så kokte den, og dette skjedde 3-4 ganger, noen ide om hva det kan være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funnet ut at jeg har dårlig kontakt på vannventil bare, kan det ha noe med det og gjøre ? for jeg fikk kjørt i 45min tenker jeg uten problem, før jeg stoppet motoren, og så kjørte jeg i nye 5 min før den kokte, så virker jo sannsynlig at det kan være noe elektrisk, som funker av og til, men vet ikke hvor mye vannventilen har og si på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...