Gå til innhold

Diagnoseutstyr til E39+E60


Lommelom
 Share

Anbefalte innlegg

Fins det diagnoseutstyr som tar både E39 preface 1997mod-Og E60 2007 mod.

I så fall hva trenger man.Vil ha muligheten til og forandre det som forandres kan.

Dette er bare et pluss om det fins

Fordel om dette kan fungere med usb kabel på windows

Håper at nye windows 8 som kommer på nettbrett har samme mulighet til og kjøre under xp mode som win7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW USB OBD DIAGNOSTIC CABLE INPA EDIABAS DIS V57 SSS V32 Om jeg kjøper dette er det greit nok står V57 og v32 aner ikke hva det er.

Ligger på en 38 dollar

Hvis bilen din har hatt oppdatert software fra BMW for handler, da må du ha ISSS ISTAP/D for å diagnose og programmere. Før 03/2007 kan du bruke ADS/K+ DCAN interface for å diagnose og programere.

Har du en link på denne?? BMW USB OBD DIAGNOSTIC CABLE INPA EDIABAS DIS V57 SSS V32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW USB OBD DIAGNOSTIC CABLE INPA EDIABAS DIS V57 SSS V32 Om jeg kjøper dette er det greit nok står V57 og v32 aner ikke hva det er.

Ligger på en 38 dollar

Hvis bilen din har hatt oppdatert software fra BMW for handler, da må du ha ISSS ISTAP/D for å diagnose og programmere. Før 03/2007 kan du bruke ADS/K+ DCAN interface for å diagnose og programere.

Har du en link på denne?? BMW USB OBD DIAGNOSTIC CABLE INPA EDIABAS DIS V57 SSS V3

Her er link http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-DIA ... 3cc07c886c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW USB OBD DIAGNOSTIC CABLE INPA EDIABAS DIS V57 SSS V32 Om jeg kjøper dette er det greit nok står V57 og v32 aner ikke hva det er.

Ligger på en 38 dollar

Hvis bilen din har hatt oppdatert software fra BMW for handler, da må du ha ISSS ISTAP/D for å diagnose og programmere. Før 03/2007 kan du bruke ADS/K+ DCAN interface for å diagnose og programere.

Har du en link på denne?? BMW USB OBD DIAGNOSTIC CABLE INPA EDIABAS DIS V57 SSS V3

Her er link http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-DIA ... 3cc07c886c

Du må ha en kabel som koble til 20 PIN kontakt + ignition PIN under panseren for E39.

http://www.ebay.com/itm/BMW-MODIFIED-20 ... 415894c671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen din har hatt oppdatert software fra BMW for handler, da må du ha ISSS ISTAP/D for å diagnose og programmere. Før 03/2007 kan du bruke ADS/K+ DCAN interface for å diagnose og programere.

Etter som jeg skjønner det så må jeg ha ISSS ISTAP/D Mener bestemt den er laget etter 03/2007.Står vinterlagret nå men skal se etter i vognkortet.

I løpet av helga.

Må få satt på lader på bilen likevel.Helt glemt av.Dæven døtte sikker snus tom for strøm den nå. :oops:

Du må ha en kabel som koble til 20 PIN kontakt + ignition PIN under panseren for E39.

Denne er grei ja skal få med denne på samme kjøpet.

Supert takker for hjelpen og Go Helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...