Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke fått kjørt så mye med den. Den skal ikke registreres før 23. februar så har bare brukt prøveskiltene til forhandleren. Men for en fantastisk bil. Et enormt drag og merkbart raskere enn den forrige eg hadde, selv om den var chippet. Ufattelig stille inni. Stereoanlegget er også veldig imponerende. Sinnsykt mye eg må sette meg inn i med alt det utstyret.

Var ganske gromme vinterdekk 275/35-19" hehe

Skal legge ut mere bilder senere i dag.

Kan tenke meg det er bra drag ja. Ellers er jeg helt enig med deg at det er stille inni.

Interiøret gir en veldig kvalitetsfølelse. Hi-fi pro`en er helt topp! :applause:

Du har ett par kjekke timer foran deg med trykking på div. inni bilen nå ja. Litt av kosen med å få ny bil er jo nettopp det og sette seg inn i ting.

Bilen ser flott ut på bildene! Litt høy pga. EDC, men det ordner du jo med ACS.

Jeg ville ikke senke min pga. en vanskelig hyttevei, men valgte det originale m-sport understellet så den ikke går helt "på stylter".

275 holder det ja på vinterdekk :) Har du satt på nye dekk her , eller sto de på bilen?

Tenker på om det er nordiske med myk gummi, eller "høyhastighets" vinterdekk.

Slid ann....så dere sier i sør-fylket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket dekkene, men det er pirelli sottozero 240 dekk. De fulgte med bilen fra Tyskland. M sporten er vel omtrent 2cm eller enda lavere enn min med edc? Så det er jo grei høyde på din egentlig. Eg er fra Odda så dialekten min ligger vel nærmere din enn "slid ann" hehe. Men takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Neida. Men for dere som er ute etter ny bil kan jeg anbefale AEC Top Auto på det varmeste. Han er veldig dyktig, serviceinnstilt og pliktoppfyllende. Og hos han føler en seg virkelig ivaretatt under hele importperioden. Ikke noe problem når en bare kan finne en bil og lene seg tilbake og vente på at den står på hvite skilter her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tydligvis tatt inn flere 535er, denne er vel nesten lik til din? :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33243145

Dette er så sykt flotte biler, og særlig med M-sport! Kommer selv til å ta inn en slik bil med tid å stunder, da som F10 og enten 530xd eller 535I :) Er usikker på om jeg skal hente selv eller engasjere ett firma men med din gode omtale av AEC så kan jeg jo notere meg dem bak øret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med tanke på hvor mye arbeid det egentlig er for private å gjøre dette så vil jeg si at jeg har betalt svært lite for jobben. En må fly ned, bo på hotell og en får en sinnsyk lang kjøretur hjem igjen. Så er det alt styret med evnt lete etter flere i Tyskland. tollpapirene, og all den papirmølla en må gjennom.

Det er min bil du ser i den annonsen Fredrik :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han blei sammenlignet med flere andre importører før jeg valgte han. Så serviceinnstillingen hans gjorde at han fikk denne importen. Og når folk er slik som han går folk tilbake ved neste bilkjøp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...