Gå til innhold

DIY: E34/32 - stramm opp din slappe vindusviskermekanisme!


scoot
 Share

Anbefalte innlegg

Folkens, jeg har en liten "oppdatering".

Mens jeg bytta foringene la jeg merke til at staget fra viskermotoren til selve overføringen var ekstremt dårlig ( slakk i kulene ). Dette irriterte meg så jeg begynte og grave litt - det viser seg at GS selger løsdeler til vindusviskermekanismen. Dvs jeg kunne kjøpe KUN staget med plastforingene som var ødelagt, for 150kr inklusiv frakt!

Delenr: 61611384116

Kjøper du et slikt stag - OG to nye kobberforinger så er du i boks.

Monterte staget i dag - herrejesus så deilig det var, ingen slark overhodet, ingen slåing i panseret, ingen forskjell på hvor langt viskeren går opp på ruta ( Alle vet jo hvor jævlig hardt viskeren slår i vinduslista når det regner på motorveien ).

Selvom dette er en drittjobb kommer du aldri til å angre!

Totalkostnad ca 400 spenn, verdt hver eneste krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Rart, jeg trykket bare på den "inquire now" ( eller hva det nå står )knappen, fylte ut skjema og fikk svar i løpet av nattan. Kjappe og greie var de og, scanna til og med inn kvitteringa på at den var sendt!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der, Azeton! Jeg fikk e-post dagen etter jeg trykte på det samme. Er bare litt usikker om pakken er sendt, eller om jeg må betale først? Fikk bare paypal accounten til firmaet?

Du må betale først - såklart? :P

Jeg bestilte nettopp enda et sett, kjekt å ha, eller hvis noen trenger.

Takk Hafsmo :-)

EDIT: samme resultat som forrige gang, jeg betaler, to dager etter får jeg tilsendt en scannet kvittering på at varene er sendt med EMS-shipping - null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp et sett sånne kobberforinger, så om noen trenger selges de for selvkost! :-)

EDIT: "kje" har meldt interesse, så foreløpig er det solgt allerede.

Kan forøvrig trygt andbefalle gutta fra Taiwan, alt skjer kjapt og enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...