Gå til innhold

M5 indikator headup E60-61


Lommelom
 Share

Anbefalte innlegg

Det skal være mulig ja, men du mister funksjonen til den ene snarvei-knappen på rattet.

I denne tråden står det litt: http://forums.5series.net/topic/106275- ... u-options/

Mye snadder der ja :-) Fant ikke ut at man mister en funksjon på rattet.Men bruker ikke De 2 fav knappene til noe likevel.

Dette må undersøkes nermere.

Supert Takker :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja.

Jeg for min del trenger vel først og fremst et Head up-display før jeg kan begynne med slike ting. :roll:

Sant :) Har sett headup display på ebay. Men må bytte dashbord og frontrute + programmere.Har enda ikke funnet ut noen som har gejnnomført dette kun noen jalla løsninger.Med en dings oppå dashbordet.

Noen snakker også om at man kan benytte orginal ruten med bilde kan bli litt uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært morsomt om noen har en liten liste hva som er mulig og få opp på headupen etter programmering starter selv med det jeg har funnet ut

Digitalt turtall eller M indikator som det heter. (Bekreftet av saltkjelen takker)

Blinklys 2 prikker som viser høyre eller venstre (Bekreftet av awt takker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :) Har sett headup display på ebay. Men må bytte dashbord og frontrute + programmere.Har enda ikke funnet ut noen som har gejnnomført dette kun noen jalla løsninger.Med en dings oppå dashbordet.

Noen snakker også om at man kan benytte orginal ruten med bilde kan bli litt uklart.

Head up-displayet ligger klart i kjelleren. 8) Man kan bruke både rute og dashbord, men det du sier om at bildet kan bli litt uklart er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet over noen med riktig fargekombinasjon enda. De fleste er sorte, men med en eller annen individual-farge nederst. Prisen er jo en annen sak...

Det er nok likevel ikke helt usannsynlig om jeg kommer over et, men det er ikke noe jeg prioriterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Head up-displayet ligger klart i kjelleren. 8) Man kan bruke både rute og dashbord, men det du sier om at bildet kan bli litt uklart er riktig.

Men du må jo sage hull i ditt orginale dashbord.Min headup sitter i alle fall dypt nede i dashbordet.Ligger også en glass/plast plate nedi der over headupen.

Beste må vel være som du skriver og bytte dashbordet.

Har etter litt søken i allefall kommet til at en har kommet så langt at han har programmert i drive.Den skal fungere opp mot headupen.

Men han har ikke klart og få liv i den helt enda.

Den er ikke montert, ligger i framsetet etter som jeg forsto.

Stort sett alle som sier no no :-)

Men er stort sett prisen på dette som avskrekker de fleste.

Nytt dashbord ny frontrute så selve HUD.

Men den har du jo.

Er en spesiel film inni ruta som skal gjøre det lettere og se.Uten så blir den uklar og i enkelte tilfeller dobbel

PS ''Du får ligge bak en lastebil og håpe på en steinsprut på ruta :mrgreen: Så legger du i mellomlegget på en slik rute''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har gjort dette, men flest tyskere. Finnes faktisk en DIY på dette også.

Det skal gå fint å sage hull i dashbordet, men gruer meg mer til demonteringen. Plastplaten sitter fast i displayet, så det er kun en enhet, i tillegg til plastikkdekselet på toppen som dekker kantene på hullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...