Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

«US-blinklys» har jeg aldri hatt, og kommer nok aldri til å ha. Likevel har jeg ingenting imot det, og synes det kan være pent på enkelte biler.

Det som derimot ikke er pent, og som jeg aldri kommer til å skjønne er folk som er så «desperate» etter US-lys at de kjører rundt med lysende sideblinklys i tillegg. Og de er det faktisk en del av etterhvert.

9A27E6E2-1002-45FE-B528-528D3A8198F2.thumb.jpeg.2c959186ccbf9cae8d2e760f87a0979e.jpeg

(beklager elendig bilde)

Grunnen til at det blir slik har noe med kodingen å gjøre på e6x (usikker på om det er mulig uten), men at enkelte likevel gjør dette er for meg helt uforståelig. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, awt skrev:

«US-blinklys» har jeg aldri hatt, og kommer nok aldri til å ha. Likevel har jeg ingenting imot det, og synes det kan være pent på enkelte biler.

Det som derimot ikke er pent, og som jeg aldri kommer til å skjønne er folk som er så «desperate» etter US-lys at de kjører rundt med lysende sideblinklys i tillegg. Og de er det faktisk en del av etterhvert.

9A27E6E2-1002-45FE-B528-528D3A8198F2.thumb.jpeg.2c959186ccbf9cae8d2e760f87a0979e.jpeg

(beklager elendig bilde)

Grunnen til at det blir slik har noe med kodingen å gjøre på e6x (usikker på om det er mulig uten), men at enkelte likevel gjør dette er for meg helt uforståelig. :shock:

Enig. Vet du om det går an å kode bort de tre diodene som er foran i hovedlykta på F10/11 evt hva de heter i Carly meny? Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at det ser dumt ut med US på sideblinkerene. Sett mange av di selv.
Syns det er pent på E39 med at det er hvite ringer.
På E60 skjønner jeg ikke, de har jo orange markeringslys originalt og syns ikke det er fint med blinklysene foran i tillegg, blir litt mye tivoli.
Er mulig å kode vekk på siden.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
1 minutt siden, Gabz skrev:

Hvordan ta gode salgsbilder 101:

26648271_10211297697701688_325398990_n.p

En av de bedre salgsbildene jeg faktisk har sett 😂😂. Jeg har sett mye verre som f.eks ta bilde i mørket, kun bilde av ei kjerring oppå bilen og etc 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 12/13/2017 at 20.03, awt skrev:

«US-blinklys» har jeg aldri hatt, og kommer nok aldri til å ha. Likevel har jeg ingenting imot det, og synes det kan være pent på enkelte biler.

Det som derimot ikke er pent, og som jeg aldri kommer til å skjønne er folk som er så «desperate» etter US-lys at de kjører rundt med lysende sideblinklys i tillegg. Og de er det faktisk en del av etterhvert.

9A27E6E2-1002-45FE-B528-528D3A8198F2.thumb.jpeg.2c959186ccbf9cae8d2e760f87a0979e.jpeg

(beklager elendig bilde)

Grunnen til at det blir slik har noe med kodingen å gjøre på e6x (usikker på om det er mulig uten), men at enkelte likevel gjør dette er for meg helt uforståelig. :shock:

Åhh det å ha lysende blinklys på skjermene er populært hos Volvo gutta her i det lokale "raggarmiljøet" :P Gjerne en sponplate med 10 høytalere som ligger på hatthylla å er vinkla på skrått opp mot bakruta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
4 timer siden, Marius2002 skrev:

^sendte det til min far som sendte det til en kollega som sendte det til broom. Og en sak ble det da det var enda en kar som hadde sendt inn.

https://www.tv2.no/a/10455042/

 

En ting er hvertfall sikkert, det er ikke lovelig kosmetisk 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...