Gå til innhold

Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Tur til Nurburgring s.130


Anbefalte innlegg

Ja det er jo til og med skinn i dørene også, synes det er kledlig ja :) Husker jeg hadde en 93 Audi 100 som hadde orginalt fullt S4 interiør, dønn orginal den også i mitt eie(Bose stereo til og med :wink: ). Men i dørene der var det kun noe billig skai som ikke så pent ut i det hele tatt, til og med på A6en min fra 2006 så var det kunstskinn i dørene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Da var stor kjørekomputer på plass, har ikke fått den til å virke annet enn lys i knapper og bokstaver men jeg sitter med flere løsninger i hode på hvordan jeg skal få det til. Passet som hånd i handske i dasjbordet bare man fikk fjernet bakplaten til den gamle computeren :)

7885hxqv3fgmhjd6ft9g.jpg

Hva synes godfolket om sommer felgene som jeg har liggende til bilen, er kun "15 med ballongdekk men de er sikkert utrolig behagelige å kjøre på. Har jo en liten plan om M5 krysstjerne eller Style 37, men er vanskelig å finne gode brukte eksemplarer til en edrulig pris :)

38w1kr3f9p5f8eaupo5x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil jo gjerne at den skal være så god som mulig å kjøre! Men det hadde jo vært tøft å løfta stilen litt på en orginal måte, får nesten se det litt ann :) Ja det såkalte store klimaanlegget er ikke så vanlig på E34 har jeg sett, er glad jeg fant en bil med det :wink:

Prøver nå å få tak i noen armlener i svart skinn, i følge utstyrslista så hadde bilen det orginalt men dem har sikkert forrige eier skrudd av og satt i en annen E34 han hadde. Rop ut hvis noan har noe liggende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... hadde det vært en 530 motor så kanskje :wink: 520en er riktig nok dau men den henger med trafikken i allfall, føler jeg ikke har behov for noe mer i den bilen :) God cruisebile synes jeg det er i allfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan går det med kjørecomputeren nå? Ikke herme etter mine style 3, da! :P God påske! :D

For å være ærlig så har jeg ikke gjort noe med komputeren annet enn på instalere den, men jeg har i bakhodet hva som skal til for å få den til å virke :) Nja får se hva det blir til med sommerfelger, i denne omgang i allfall :wink:

God påske til deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah denne var pen, skulle likt å hatt en slik med denne utstyrspakken. Drømme-bruksbil! :)

Takker for det :D

Ja jeg skal ikke klage over utstyret, er kun takluke og cruisecontroll jeg skulle hatt :) Står i utstyrslista at den kom med armlener men provoserende nok så har forrige eier montert disse over i en annen E34 han hadde :evil: Bare å rope ut om noe har ett pent par liggende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Da har jeg bytta microfilteret til klimaanlegget og det var jo på høy tid som dere kan se :lol: Ikke rart jeg følte det var litt lite futt i vifta :wink: Men makan til knotete plassering skal man lete lenge etter, fikk banna nok for den dagen iallfall :roll: Fikk god hjelp av dama da, mine hender var rett og slett for svære til å komme til noen plasser inni der og da er det fint med små dame hender til å hjelpe seg :)

vzmm9qsnaahef1wdmjik.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fredrik 90 changed the title to Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Tur til Nurburgring s.130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...