Gå til innhold

Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Tur til Nurburgring s.130


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Fin bil Fredrik! Bruk de originale felgene å sett inn en original spiller så blir det i boks. Savner E34 ofte.

Takk for det :D Er noe spesielt med E34, det er utrolig gode biler på alle måter liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresht! :)

Takker for det, synes ikke det er så værst selv :)

Fikk forøvrig ettersendt serviceheftet på bilen her for noen dager siden, da forrige eier endelig fant det. Samtlige servicer tatt på merkeverksted siden den var ny, siste for 7000 km siden rett før jeg kjøpte den :) Ikke dårlig :wink:

Solgt ny i Hamburg hos samme BMW forhandler som E90en min :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den var sinnsykt fin!:)

Det øverste bilde av den siste posten, der bilen står på brua. Veldig nice!:D

Takker for det, er fornøyd med akkurat det bildet selv :D Det er slik jeg liker at en E34 skal se ut, orginal og hel :)

Noe annet som er gøy er at hvis jeg kjører i byen med nyvasket og blank bil så snur faktisk folk seg etter bilen, så E34 sine glansdager er ikke helt over ennå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var sinnsykt fin!:)

Det øverste bilde av den siste posten, der bilen står på brua. Veldig nice!:D

Takker for det, er fornøyd med akkurat det bildet selv :D Det er slik jeg liker at en E34 skal se ut, orginal og hel :)

Noe annet som er gøy er at hvis jeg kjører i byen med nyvasket og blank bil så snur faktisk folk seg etter bilen, så E34 sine glansdager er ikke helt over ennå :wink:

Ja, må si meg enig i det. E34 er liksom midt i mellom det gamle og det nye innen bmw. E28 blir fort litt gammel og E39 blir fort litt nymotens og noe man ser ganske ofte kjøre langs veien.

Jeg og noen kompiser var på en festival for en stund tilbake... Vi gikk no rundt å tittet litt på både damer og biler. Plutselig opptager jeg en E34 som var parkert ved siden av en Skyline. Så ikke skyline'en før jeg var ferdig å se på E34'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må si meg enig i det. E34 er liksom midt i mellom det gamle og det nye innen bmw. E28 blir fort litt gammel og E39 blir fort litt nymotens og noe man ser ganske ofte kjøre langs veien.

Jeg og noen kompiser var på en festival for en stund tilbake... Vi gikk no rundt å tittet litt på både damer og biler. Plutselig opptager jeg en E34 som var parkert ved siden av en Skyline. Så ikke skyline'en før jeg var ferdig å se på E34'n :D

Ja er enig der, får ikke helt samme feelinga med E39 selv om det er en veldig pen og god BMW det også. E28 synes jeg har gått over til å være klassiker, der har E34 fortsatt noen år igjen men den er fortsatt litt sånn "gammel BMW" i følelsen. Det litt kantete interiøret, tonefallet på seksern og de små sære detaljene som luft dyse i fordørene, vindusheis betjening i midt konsollen, seperate lykter og beltelåsen bak ute ved dørene :wink:

Jeg snur meg ekstra godt når jeg ser andre strøkene E34er i trafikken, er ikke så ofte men går noen stykker her i byen i allfall som stadig er orginale og pene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin e34 du har.

Har faktisk sett den et par ganger på Stoa.

Fint og se du beholder den som du har planer om. :wink:

Takker for det :)

Ja den står på "VIP" parkeringa utenfor jobb, vil ikke ha andre biler ved siden av meg ser du :wink: Synes den gjør seg best orginal, noen vil kanskje si at det er kjedelig med 15" men da skulle de bare kjenne å deilig den er å kjøre med de :)

Den er det den er, gir seg ikke ut for å være noe den ikke er som mange biler gjør :wink: Får i fåreklær :lol:

Titta såvidt innom tråden din og den så jo fin ut din også, deilig motor :D Kan ikke si at jeg har sett den i trafikken men vi bor kanskje på litt forskjellige sider av byen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder og pen bil. Faktisk så pent at jeg måtte kjøpe meg en E34 selv. Den skal etterhvert tilbake til originalstand. Den trenger litt kjærlighet. Det gledes!

Så hyggelig å høre da, har du noen tråd om bilen? :D Er alltid morro å ha noe å stelle med, men jeg er streng på at E34en min skal fortsatt være en bruksbil på lik linje med treern. Men den lider ikke akkurat noen nød, den vaskes med microfiber handske og håndkle (aldri maskin) parkeres på nøye utvalgte plasser og ja jeg vil ikke ha folk med sølete ben i denne heller. Folk sier "Herregud! er jo en 18 år gammel bil" men det er nå enn min bil og jeg tar vare på bilene mine. En gang petimeter alltid petimeter, selv med en gammel bil :wink: Jeg vil også ta det bittelille som er av rust og en større service om ikke lenge. Vurderer faktisk å klinke til å sette den inn på Bavaria for service, er faktisk ikke så gale pris på såpass gamle biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin e34 du har.

Har faktisk sett den et par ganger på Stoa.

Fint og se du beholder den som du har planer om. :wink:

Takker for det :)

Ja den står på "VIP" parkeringa utenfor jobb, vil ikke ha andre biler ved siden av meg ser du :wink: Synes den gjør seg best orginal, noen vil kanskje si at det er kjedelig med 15" men da skulle de bare kjenne å deilig den er å kjøre med de :)

Den er det den er, gir seg ikke ut for å være noe den ikke er som mange biler gjør :wink: Får i fåreklær :lol:

Titta såvidt innom tråden din og den så jo fin ut din også, deilig motor :D Kan ikke si at jeg har sett den i trafikken men vi bor kanskje på litt forskjellige sider av byen :wink:

Har ikke fått skilt enda,men så fort jeg får skilt på den så får vi ta et lite e34 treff og en e34 prat :) !

Ja motoren er moro den,Kan ikke si noe annet.Men blir en ivrig mann med bensinpumpene etterhvert! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre da, har du noen tråd om bilen? :D Er alltid morro å ha noe å stelle med, men jeg er streng på at E34en min skal fortsatt være en bruksbil på lik linje med treern. Men den lider ikke akkurat noen nød, den vaskes med microfiber handske og håndkle (aldri maskin) parkeres på nøye utvalgte plasser og ja jeg vil ikke ha folk med sølete ben i denne heller. Folk sier "Herregud! er jo en 18 år gammel bil" men det er nå enn min bil og jeg tar vare på bilene mine. En gang petimeter alltid petimeter, selv med en gammel bil :wink: Jeg vil også ta det bittelille som er av rust og en større service om ikke lenge. Vurderer faktisk å klinke til å sette den inn på Bavaria for service, er faktisk ikke så gale pris på såpass gamle biler :)

Hei, kommer sikkert en tråd til helgen. Henter den på torsdag. Er en 95' rustfri 540i touring med m5 kastestjernefelger. Fikk den til en fin pris, så klarte ikke si nei. Dessuten trenger vi en nr. 2 bil når 635'en vinterlagres. Dama har blitt for glad i E61'en så den får jeg ikke bruke :)

Blir spennende med 286hk uten ASC i vinter. Noe som er rart at manglet på bilen. Min tidligere 95' 530i hadde ASC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fredrik 90 changed the title to Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Tur til Nurburgring s.130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...