Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, den er bytta i år, og jeg har vært jæævlig forsiktig med topp, samt pakning.

Tror da det. Kommer kun ren væske når jeg lufter, og den går ikke en mm over normal temp, uansett hvor hardt den kjøres.

Skal se nøye etter lekkasjer, men tror ikke det er noe. Olja ser fin ut, kjølevæska har antydning til olje i seg, men tror det er rester som sitter i varmeregisteret etter sist gang..

LEI.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er luft i systemet. Du klarer å lufte systemet skikkelig selv om termostat er ødelagt. Få ut lufta først, for videre diagnose. Bruk en 1,5 liter brusflaske oppned i påfyllinga (med vann i selvsagt) klem godt på slanger osv. E34 kan være et helsike til tider. Jeg sto 1.5 time på en 535 engang før jeg fikk lufta ut. Få snuten opp i lufta, det hjelper også på. PS! Jeg lufter bilen uten å ha motor gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i en time å forsøkte å lufte nå, på samme måte som jeg har brukt 4-5 ganger før, og da har det funka fjell. Nå virka det som ting ble værre.

Har ikke tid eller kjølevæske nå så får prøve mer i morra. Får slenge inn en bestilling på koed i samme slengen på nye deler jeg skulle hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...