Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

3k0jk5f277svjck6gi6k.jpg

Noen som vet hva de svarte greiene i sirklene der er? Jeg ble fasinert når jeg fant det ut. Genialt og simpelt!

Magneter til og samle spon! :)

Det er en grunn til at det heter strekkbolter, de strekker seg!!

Det går som regel bra, men man får ikke riktig moment, og i værste fall, så knekker de.

Hadde bytta jeg :)

x2 ! Liten pris og betale for og være på den sikre siden, så blir det gjort skikkelig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at det heter strekkbolter, de strekker seg!!

Det går som regel bra, men man får ikke riktig moment, og i værste fall, så knekker de.

Hadde bytta jeg :)

ta og mål lengden på en ny og en gammel ;)

bare å bruke di på nytt. hvertfall når di kun har vært brukt noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glemt å oppdatere her. Fikk flytta over kvasskammen og satt på deletoppen. Bilen starta forrige søndag, og har kjørt langt siden da! :)

Den har en litt røff tomgang nå. Holder seg stabil på timetallet, men vibrerer litt. Blir bedre når den er varm. Tror det kan være icv'n som heng er litt. Fikk litt seig kjølevæske på seg under lufta av kjølesystemet, så skal prøve å feilsøke litt på den, om ingen andre har noen gode forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har fått skiftet speil på en den siden der det var stygt, byttet baklykter, og satt på ett midlertidig (plast)emblem på bakluka. Må bestille orginal vare der ser jeg, men kosta 1$ på ebay, så jeg måtte :P

rkn9wcz9da3z5g1r8tdj.jpg

Speilet må poleres!

mdy9owr2tcs7va9unccb.jpg

Bilen må nærmere grusen ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

c0fcuj8c79erza2zap1i.jpg

Har fylt etter litt kjølevæske i dag, og strammet etter ett par slangeklemmer da den lekker litt. Satser på at det gjorde susen. Må følge med litt i dagene fremover og se det an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...