Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Regna med det måtte være mulig å skifte over. Hadde vært utrolig upraktisk med egne differ for manuelle- og automatkasser! Takk :)

Da er det bare å se an lønninga og begynne å lete etter deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo likt ut bakerst der?

Var jo tydeligvis ikke så enkelt å få tak i det krysset.. Det jeg da egentlig lurer på er om jeg bare kan bytte over fremre del av mellomaksel istedenfor å bytte hele, så slipper jeg å tenke på flensen på diffen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, inntil dette skulle prøves ut i praksis. Oppdaget til min store skuffelse noen få millimeter forskjell i omkretsen på krysset.. Sliter du med å få tak i kryss/flens så bytt til en diff fra manuell :) Fremre del kan byttes på din eksisterende mellomaksel, men trenger fortsatt flens/kryss eller ny diff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, inntil dette skulle prøves ut i praksis. Oppdaget til min store skuffelse noen få millimeter forskjell i omkretsen på krysset.. Sliter du med å få tak i kryss/flens så bytt til en diff fra manuell :) Fremre del kan byttes på din eksisterende mellomaksel, men trenger fortsatt flens/kryss eller ny diff

Jeg har hatt manuell og automat differ på min - med automat mellomaksel uten og bytte noe som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir der vestlandstur for å hente girkasse, mellomaksel, svinghjul og clutch! :)

Samtidig reiser jeg innom Bergen for å møte TerjaA og selge m30b35 veiv til han :)

enkelt eller dobbeltmasse? :)

Hvor mye måtte du ut med for og få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...