Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke så dum pris det. Jeg betalte 6k for girkasse, pedalsett, bremsekraftforsterker, mastersylinder, lsd diff, ac spjeldmotor og to fjærbein. Men det var fra Sverige, da kjørte faren hans delene til vestby :) veldig hyggelig handel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig ikke planen å stikke innom Bergen, men endret litt på det for å få levert veiva.. :P

Satse på at turen går uten problemer, men tar med litt småverktøy just in case :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig ikke planen å stikke innom Bergen, men endret litt på det for å få levert veiva.. :P

Satse på at turen går uten problemer, men tar med litt småverktøy just in case :)

skal da ikke trenge verktøy på tur!? Jeg har aldri hatt det med - og aldri trengt det 8) ikke engang på bane, ikke det at jeg har brukt bilen så mye på bane enda da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, litt skeptisk til den enda.. Burde gå helt fint, ikke hatt noen problemer etter at jeg var ferdig med motorbytte nå. Skader ikke å ha en skiftnøkkel og ett par skrutrekkere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare ett lite skrallesett, to skrutrekkere og en skiftnøkkel. Ikke store sakene men kan fikse små problemer som eventuelt skulle oppstå :P

Da var det straks avreise! Lurer på hvor billig jeg kan få den til å gå. Har aldri vært under literen før.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare ett lite skrallesett, to skrutrekkere og en skiftnøkkel. Ikke store sakene men kan fikse små problemer som eventuelt skulle oppstå :P

Da var det straks avreise! Lurer på hvor billig jeg kan få den til å gå. Har aldri vært under literen før.. :P

har du trua på under literen? Jeg har klart og få min til 1,2.. Det var roolig motorvei kjøring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet til Fagernes og har hatt kebabstopp. Kjørecomputeren sier 1.07 så langt, og har vært en del opp og ned. Går veldig behagelig på cruisecontrollen.

Kommer med en ny oppdatering på neste stopp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...