Gå til innhold

E32 740i


Anbefalte innlegg

Har lyst på andre felger, men har lite peil på felgmerke.

Skal eg ha nye felger så har eg lyst på felger med store hjulbrønner.

Perfekte mål på felg trur eg hadde blitt:

18" / 17".

10" et25. bak

8,5" et12. framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Då har motoren fått seg ein liten oppdatering.

Blei forbanna på den låge tomgangen, så eg bestilte i første omgang: Pakninger bak/for + veivhusventilasjonsventil til Innsugsmanifold.
Skifta pakningane og ventilen uten funksjon på tomgangen i da heile :(

bjajbmllekf0ob3wtvzw.jpg
k3jg5sn66d8p3j4jsisb.jpg
sdckf2nwse9r8wqgpnzs.jpg
For dei som lurte på ka som lure inne innsuget.


Bestilte deretter:
Veivsensor, kamsensor og gass-spjeld føler.
Skifta dei men ingenting forandra seg på tomgang.
Veivfølaren var begynt å knekka i ledningen, så da var på tide å byta både kam og veivføler.


Begynte på jobb etter ferien og tok ein diagnose på motoren: Kom ingen feil opp.
Kjørte fleire testar på motoren, feks. - Såg om oksygensensorane fekk spenning og at den forandra seg - dei fekk 0,50-0,65v stabilt.

Etter litt tulling med diagnose-apparatet, såg eg at motoren ikkje var stilt inn på "tomgangsmodus", Motoren hadde skrudd av fleire funksjonar som har med tomgangen å gjera.
Funksjonane var noke oksygensensor greier og diverse andre greier som eg ikkje hugse no.

Tidligare i livet mitt med bilen så hadde eg funne ein gul dings (Til automatkassa) som såg ut som ein skyvebryter, den låg på sida av girstanga under plata. Eg skubba på brytaren og tomgangen forandra seg - såg instrumentet i dashbordet at bilen stod no på E2 istadenfor EP (E2 = Economy Gir-2) (EP = Economy Gir-Park).
Eg fant ut at da var veldig positivt å ha brytaren i E2 pga då kutta bilen drivstoff i nedoverbakker når turtallet var høgare en 1000rpm. Når brytaren stod i EP så kutta ikkje bensinen før over 1500rpm.
Så eg juksa til brytaren sånn at bilen kunne starta med å stå i E2.
Tomgangen var stabil når eg hadde gir-brytaren på E2 i begynnelsen, men blei verre og verre. Bilen daua i kryss av og til og hadde låge turtall 300-400-500rpm varierande.

Tilbake til diagnosen.
Eg tok tilbake gir-brytaren til EP og ting begynte å skje med dataen på diagnoseprogrammet.
Dei funksjonane som motoren hadde skrudd av hadde starta. Tomgangen gjekk jevnt og fint på 600rpm.
Oksygensensorane fekk no 0,20v-1,05v stor variering.

Så den låge tomgangen var sjølvforskylt #-o


Men fortsatt gjennstår ein ting til med tomgangen.
Motoren skjelver og rister spesielt på tomgang, og eg kjenner den rister når eg har turtall viss eg har handa på motoren.

Skal demontera innsugsmanifold for å kontrollera falskluft under manifold/pakninger. Viss eg ikkje finn noke feil så skal eg demontera begge toppane og skifta topp-pakning, ventilløftere, kjede og diverse. (da blir leenge til)
Men eg satser på at tomgangs feilen ligg i innsugssida på motoren.


Motor er ellers i bra stand.
Bensinforbruk på ca 0.98l pr mil. Og da med forbikjøyringer, gassing ut av kryss - Var på langkjøyring til oslo/gardermoen. (Kjøyrte ikkje økonomisk)
 

(Oppdatering 05.2013. Grunn til lavt turtall var delvis pga feil på turtallsmåler, nåla viste nesten 200rpm under normalt.)  

Litt bilder på slutten
pg5whpq552r1msyxc535.jpg



lakqil1wjug7bm12mgcz.jpg
Bilane mine :-({|=


vxf36w2ohq2pqhmygktf.jpg
8wbgfpzq7rxd7ffkpp05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule bryteren er girvelger for automatgir. øverst er P,N,D,1,2,3 tror jeg..

Å så er det en bryter til som er Sport og et ellerannet.

Hvis den ikke står i P vil bilen ikke starte, med mindre du har kobla om da! :) jeg lot den være som en startsperre ved evt tyveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med skruing igjen! :)

Planen var å skifta alle innsugspakningane og da eg kunne skifta mens eg var under manifolden. Mål var å fjerna tomgangsristing.

Oppdraget begynte litt dårlig. Første eg tenkte eg skulle gjera var å festa kjøle slangen inn på ekspansjons-tanken litt bedre. Plutselig spratt slangen av ekspansjons-tanken og sprutte kjøleveska i tryne og over motoren.
Hadde heilt gløymt at eg nett hadde kjøyrt bilen varm rett før.
Heldigvis så var da ikkje så masse kjøleveska som forsvant, og i tillegg så tok eg den vekk, så slapp eg å ha tanken liggande i veien når eg skrudde

Innsugsmanifolden gjekk ganske fort å få av, men fant ingenting som kunne tyda på at da blir sugd inn falsk luft.
Skifta alle 8 innsugspakningane, og skifta ein O-ring som stod på veivhusventilasjonsrøyret.
3ltj070fb6436efgzxyn.jpg
jo5y1ifbx5dbm6qvocnu.jpg
Gjekk litt for fort å skru, så eg har ikkje bilder.

Så no burde da vera heilt tett i frå lmm til eksosventil.

Etter masse streving med å montera alt igjen så fekk eg æra av å starta bilen opp.
Motoren starta med ei gong med tom rail. Så då veit eg at drivstoffpumpa virker bra ;-)
Motoren blei mykje bedre på tomgang, no var da berre motoren som rista litt uten at heile karosseriet også rista.

Eg kan ikkje ha på noke ti-kroning på motoren slik som dei har på YouTubey. Men eg er fornøgd med resultatet.
Resten av ristinge ligg sikkert i eksosen. For mykje motstand i 2 store potter og 2" eksosanlegg. Dessuten så er jo bilen ombygd, så resten av feilen kan ligga i da elektriska. Og da gidde eg ikkje å bala med!

(Oppdattering 05.2013. Feilen var defekt LMM, og O2 sensorer)

mr18bpmir57i5hzuocgw.jpg
Jevelen var halvdau når eg såg han chilla`n på fangaren. Stakk hol i skallen hans med skruhjern \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Visker-mekanismen.

Fekk over meg at visker-mekanismen måtte skiftast då den var litt slarken. For å unngå at viskar-armen tok borti panseret, og lagde stygge merker.

Begynte med å demontera motor-deksel, viskar-armar, deksel under viskar-armer.

Skrudde laus kjøleveske tank og la den til side. Skrudde vekk øvre plate på torpedovegg.

Så begynte kosejobben med å få ut vifta m/tilbehør. Det var enkelt å klipse av deksler rundt vifta og vifte motor. Eg var heilt sjokka av at eg ikkje hadde knekt deksler noke under demontering/montering av vifte-hus. Har hatt dårlig erfaring med 80-talls plastikk før.

Fekk av øvre del av vifte-hus m/vifte. Skrudde ut 4 skruer til visker-mekanismen og plugga ut kontaktane til den.

Tok mekanismen ut og begynte jobben med å demontera trykkmotor og visker-motor frå den gamle mekanismen.

Prøvde å smøra opp visker-motor og trykkmotor med tynn oljespray. Prøvde også å smøra ledd i den nye visker-mekanismen, då dei såg usmørte ut.

"Vaska" lett inni hole der viskar-mekanismen står montert.

Monterte den nye viskar-mekanismen, og alt eg hadde demontert.

Alt gjekk vellykka utenom 2 klips som forsvant.

Testa viskar-armane, og dei gjekk opp og ned som dei skulle utan skumle lydar. Funka med intervall og :D

Litt bilder under operasjonen:

uofuq8uxka560skwkv5e.jpg

chn9ivk2khsck4kbgmqk.jpg

fvqsivfvtxjpl2ze7lm3.jpg

u3ytr5wboanzy28dx8c6.jpg

3ikf1wsjxklb79gz99fd.jpg

0cpwn8c2v5910l8quakn.jpg

6mq2j9lve082tpc8ib2h.jpg

Gs Bildeler skaffa denna her.

1ajg8qd6q08twupw4wr7.jpg

f6vi3az223jbswhgiwur.jpg

k6ibs43qf835e1tlzxo5.jpg

0vwepoi91rg956tidys1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var heilt ok å skifta denna. Hadde forventa mykje verre etter ka eg har lest. Var ut og inn på ca 4-5 timar med rolig mekking.

Vifte huset var kanskje da versta. Omtrent lika jevli som å komma til kupefilter/motstand inni bilen. :wink:

Banne-nivå: 3 av 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det værste på min var når jeg skulle ha vifta ut. Var egentlig ikke plass så måtte ta i litt. Samme greia når jeg skulle ha den inn igjen. Var redd for å ødelegge plastikk.. Fikk gjort mye på 1.5-2 timer, vil jeg tippe på min. Med fullt fokus på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Dårlige Kupê Vifta.

I fra første stund eg kjøpte bilen så har kupe vifta ikkje virka som den skulle.
Første dagen eg kjøpte den så virka vifta berre av og til. Den starta av seg sjølv og stoppa lika fort som den starta.

Etter dagane gjekk så slutta vifta å virke på reguleringa. Den virka berre på første hakk og max.
Eg har den store hovudkonsollen med AC:
cqyyy4cmkka3ddxa4y3z.png

Uten store peilingen på ka som feilte vifta, eller kor avansert E32 elektronikken var, starta eg med å opna hovudkonsollen i håp om å finna ein brent lodding, eller lignande.
Såg ikkje noke unormalt på loddingane, men eg forfriska alle loddingane mens eg var i gang. Kanskje da ville hjelpa.
Hadde også problem med utslitte knapper på førersida. Dei som styrer 2-soner klima. Dei fekk eg fiksa.

Monterte i den oppfriska konsollen i håp om at no virker vifta. Det gjorde den ikkje. Eg gidda ikkje meir, eg fekk vel berre kjøyra med vifta på minimum.
Det gjekk lenge til neste gong eg prøvde å fiksa kupe vifta. Men når eg parkerte bilen for vinteren så kunne eg prøva ei gong til.

Tok ut vifte motstanden, også kalla "sverd". Motstanden fant eg der kupefilteret skal stå.
zbwnprgcigv67zqrr75z.png
Tok også ut ein modul/styreenhet som låg på utsida. Såg noke sånn ut:
tmfkx1syc7h80lkz76f2.jpg

Opna motstanden og modulen som eg hadde tatt ut. Såg om det var noken brente loddingar osv.
Eg fant ein liten ergring/svi merke på ein av loddingane til modulen. Eg fekk lodda og reingjort den ergringa. Fant helst lite på resten av motstanden/modulen, så eg monterte dei i bilen igjen.
Slo på tenning og prøvde ut vifta. Den var som før.

Blei no så sur at eg bestemte meg for å sjå på sjølve vifta.
Begynte å demontera div motor/karosseri deler for å komma til vifta. Etter ei stund med litt banning og raude nevar kom eg til vifta.
Tok vifta ut og vaska den, og prøvde å smøra opp lagerene på den. Monterte vifta og skrudde på tenning. No virka kupe-vifta som den aldri har gjort i mitt eige.
Såg også at det skulle bli enkelt å skifta viskar-mekanisme. (Som blei gjort veka etterpå.)

Monterte Vifte huset m/tilbehør, lykkelig og fornøgd etter reparasjonen.
Etter montering av alt så kobla eg på igjen batteriet, og tok på tenninga. Vifta var som før, den virka berre på max og min.
Akkurat då var bilen ein helvettes drittbil! :evil:
Eg leikte meg med vifte brytaren - av og på mangen gonger. Plutselig så begynte vifta å virka. Den virka på reguleringa, og av og på.

Eg trudde då at viss eg kobler av batteriet så blir ein vifte-styreenhet nullstilt, og når batteri blir tilkobla så må eg skru på tenning, skru vifte-brytaren på fullt og så av igjen. Den teorien virka sånn av og til. Men uansett så ville vifta virka normalt etter ei stund med tenninga på etter at batteri har våre påkobla.

Dags dato:
Etter eg skifta Visker-mekanismen så har vifta virka alltid, uansett om batteri var av eller på. Så det var kanskje fortsatt dårlig kontakt på vifta etter første gang eg tok vifta ut? Satser på da!

Oppsummering:
E32 har dårlig elektronikk når den ikkje virker som den skal.
Kupe vifta hadde dårlig kontakt inn på vifta. Etter utskiftning av visker-mekanisme så begynte den å virke normalt.
Var kanskje kontaktfeil på ein vifte modul/styreenhet

 

(Oppdattering: - 03.2013 Feilen var vifte motstanden / sverdet.)

jesakamaf6dhlbnbr7z0.png
Nedi her står vifte-motstanden.

9phe7pj9b0hp1bufv9vk.jpg

wca6cas45n2uz16x37fg.jpg

fvg9t2djaa0a7cdab0rp.jpg

hgwstalgk8esnwdja6p8.jpg
Rompe bilde. Tåler ikkje lys eller bevegelser kameraet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...