Gå til innhold

E32 740i


Anbefalte innlegg

Begynner å bli mindre av E32 på veien no. Glad eg har ein :)

Kjekt å ha ein gammal bil som er fin, og i god stand. Eg har sverga på min første bil at eg aldri skal ha bil med motor som har EGR ventil. Det var då bilane begynte å bli dårlige motormessig :wink:

Det er meir sjel i gamle bilar. Prøver diverse nye bilar ofte, og dei har ikkje den spesielle følelsen som ein gammal.

Stas å krusa rundt i ein eldre bil som ikkje er så mangen igjen av. Helst med litt motorlyd :)

F02 er flotte bilar. Kunne godt hatt ein sånn. Men med mi lønn og interesse så blir det leenge til!

Begynner å bli "sletne" e38 og no. Ligger vel ganske billig i pris? Anbefaler V8 viss du skal ha e38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant..en god gammel bil i god stand er fremdeles mer spennende enn en splitter ny bil!

Men blir nok en sliten billig e38 som jeg ikke trenger å bry meg om... Nei ikkeno v8...skal ha en ok pendlebil...v8 er ikke akkurat fornuftig valg når man skal stampe i kø i en time om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vintermekking :D

Fekk for meg at eg skulle kjøpa den store OBC/kjørekomputeren. Pga den minste komputeren hadde feil på skjermen, og at eg hadde lyst på den store ;-)
Den har stått i ein M60B40, så eg hadde håpa den passa rett i uten noke chip modifisering.
x7pvkyas9kn4d3z7wrks.jpg

Det var forsåvidt enkel operasjon å få den til å passe og virka. Måtte ta ut og skjera vekk den bakre delen i ramma som holder OBC fast.
zwislaiyk82j0tp27jhb.jpg

Og så måtte eg få strøm inn på pinn nr.17 i kontakten til OBC'en. Denne strømmen tok eg i frå pinne nr.9. (Fant instruksjon i google.)

Når alt var gjort klart så fekk eg montert Obc:
slrzuu8kxhs0nr91nnpf.jpg
q1c5siyu0v2wge8vw0zs.jpg
Eg har ikkje fått til å sjekka om den virker fullstendig enda. Eg må kjøyra med bilen, men da blir ikkje no på vinteren.
Men eg har litt tvil på at den virker 100%, pga den gav melding PPPPP - og denne meldinga er visst tegn på at den ikkje komuniserer med motorstyreenheten, og eg må skifte ein "chip" i komputeren.

Men den virka litt:
Det stod kor mange km eg har igjen på tanken. Og eg kunne laga meg ei fartsperre. Ut-temp virka sånn halveis - 37minus, så må montera tempføler då den ikkje står montert. Og klokke virka. Så eg er spent på om resten av funksjonane virker.

(Oppdattering 05.2013. Obc virker, alt måler rett, Utenom forbruksmåler, pga Kompressor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VinterTuning

Kjøpte meg nye Ac Schnitzer pedaler, som skal monterast. Bilen må ha litt uorginalt juggel og 8)

fjzhsrvmnqg98qcywgos.jpg

Kopiert bilde frå ei side

Gjekk greit å bora hull i pedalane. Blei fort ferdig, men da er vel da som er meiningen med slike pedalar.

xparpuzgyk52x13gelxj.jpg

356zple7kup77l4vlm89.jpg

tmzqat0kc1yuho79glle.jpg

Men fekk eit lite problem med fotplata, den var alt for stor. Men det skyldes vel kanskje at eg har kjøpt e34 pedaler? Veit ikkje om det er forskjellig fotstøtte på E32vsE34.

Eg måtte uansett tilpasse fotstøtta. Kappa den lika lang som den gummi delen som i den orginale fotstøtta.

Takka far min for tilpassinga, han stod og såg på uansett :wink:

qntot1uhifsv8xq928rq.jpg

yh35tvz11600dy2i5fd1.jpg

bj7uv5ybcxxwdxcs98z6.jpg

Ja, eg har reingjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinne skinnet. Og "Rear Speakers"

Fekk tak i ei flaske med skinnvask. Har prøvd å smørt inn alt av skinn rundt om i bilen

85s6pz7emoo57e4ibmwa.jpg

jox6ihpvye3uwfpn7k8t.jpg

iqmh67gp28vsbwv16fk7.jpg

Klarte ikkje holda meg, blei overdose av sperm i baksete.

Påbegynt arbeidet med å montere/legga opp høgtaler baki. Den største jobben blir å prøva å montera ledningane mest mulig proft.

bxisiticnc58qeklbidg.jpg

b3u9922w0lq7qdghpfv6.jpg

utgqfvb52pgfyly25n0u.jpg

twm8qi1uszd52mg78m32.jpg

Eg var flink gutt og klarte å knekke nedre setebelte skrua. Så eg må bore den ut og gjenge opp igjen. Det var ikkje min feil at den var skrudd i feil og satt bom fast. Men min feil som såg at den ikkje var skrudd heilt ned.

Heldigvis så er det enkelt å komme til med bor og gjengetapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...