Gå til innhold

E32 740i


Anbefalte innlegg

Planen var å få gjort så masse som mulig no før sommaren. Fiksa bilen heilt opp, sånn at eg kan starta bilen til våren og veta at den er i bra stand.

Er ikkje noke kjekt å kjøyra med bil som er sleten og full av mandags problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt tull med at instrumentet klager over at bremselyset mangler, eller er feil (kein bremslicht). Meldinga kan dukke opp med ei gong eg trykker på bremsen, eller etter ei stund kjøyring, men uansett så pleier meldinga å dukke opp.

Når eg ser bak så virker alt heilt normalt. Har lest på nettet at LKM/light control module, kan skapa feil viss den har brente loddinger innvendig. Så eg opna modulen og prøvde å sjekka etter synlige feil.
t5whtpktm9iip2mrxy8p.jpg
Ca heilt nede til høgre fant eg ein kanskje feil. Veit ikkje om brikka skal ha dei mørke flekkene, men satser på at det er normalt.

Etter å ha montert LK-Modulen så var det ingen forandring. Så eg søkte litt rundt på nettet og fant ei god side: http://www.meeknet.co.uk/e32/Index.htm
På sida står det om forskjellige feil på E32. bl a, lysreguleringsmotoren på frontlyktene som kan skape signalforstyrring til CCM/check control modulen. Eg kobla lysreguleringa ut og testa bremsen. No kom ikkje anmerkinga i instrumentet opp. Så forhåpentlig så har bremselysanmerkinga forsvunne for godt, eller så var det berre tilfeldig at anmerkinga ikkje dukka opp.
Satser på at meldinga har stoppa for godt.

 

(Oppdatering 05.2013. Skifta Bremselysbryter, og kobla ut lysjustering, da forsvant lysanmerking for godt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk skifta alle demperer til bakluke og panser. Såg ut som det var originale demperer som stod på, dei var jallefal blaute.

Skifta også varmeventil til kupévarmen. Den gamle var begynt å bli rotten innvendig.

Fekk tak i ny ute temp føler til min nye obc. Made in USA, stod det på den. Så då må da vera flotte greier.

Montert den gamle radiatoren min, då den nye var for kort, og datt nesten nedi veien. Hadde fått tetta den gamle radiatoren i forrige sommer. Eg må kjøpa meg ein ny radiator til sommaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skaffa meg eit Ess kompressor kitt til bilen min her ein dag 8)

Pakka ut kittet og såg at alt var der utenom chip. Snakka med Ess, og chippen skulle eg få i ettersendt, pga Ess hadde ikkje laga den endå. Synes det var litt dårlig at Ess-folka ikkje sa noke om at chippen blei laga etter eg hadde fått kittet :roll: Men eg får då god tid på meg å kontrollera/justera på monteringa mi :wink:

Før Montering.

6vw7y8mkqqlyupme0yry.jpg

scokfbfwvnzsc2f70ff3.jpg

x7a09flwae7g01wt9w5c.jpg

ruxwhhrsuixcat7lifs1.jpg

y71hlj06e84awsrukhjk.jpg

mio59a7zl0kx0ymj3ksn.jpg

vmpmawrmuvsx56qkc6kq.jpg

Montering!

Fant fram Instuksjonsboka, og begynte å skru :D

cbmctfa2djm6ombw6qus.jpg

Litt dritt at det ikkje var ei bok. Men men, eg flaug å henta dataen min.

Starta med å skifta den gamle veivhusventilasjonen med Ess sin. Skifta deretter alle 8 bensin-dysene.

156ak8lgakmhu8whbni4.jpg

rnketms7es0bh8vgagp9.jpg

Hadde i forkant demontert omtrent alt av deler rundt innsug, vifte, osv.

Fant fort ut at fronten på bilen måtte hevast, slik at eg kunne gå under den. Og min jekken er ikkje laga for småsenka bil, og eg jekker aldri på kanal. Så eg måtte finna på noke lurt med å få frammhjula opp på 2" trepinnar. Rett bak meg står det ein Polargris med vinsj. Denne funka veldig bra med å dra bilen opp på treklossane :)

79jtgdc7pkax96a8g20i.jpgdzqvlblsiyz281i92kyy.jpg

Monteringa av kompressor braketten viste seg å vera balen! Måtte skru av AC-kompressor og motorfeste H.S.F.

Fjerning av Ac m/full gass var reine helvette, då eg ikkje vakuumerte ut den gassen som var i Ac. Opna koblingen litt sånn at gassen kom seint ut. Dette varte i evigheter, og det kom masse grønn Ac gass/veske ut, og grisa til golvet under bilen :evil: Kanskje ikkje den beste måten å tømma Ac-anlegget på? :lol: Følte meg ikkje så veldig smart når eg stod der å griste som ein Ape. Men det var den einaste måten eg kunne tømma Ac-anlegget der og då.

Når den gamle motorfeste braketten var vekkskrudd, så monterte eg den nye fra Ess.

mg3t97r0hpzfo5oya0c1.jpg

yo53djcamyl6ri0zkj9r.jpg

yiuyieipd9j9nwp66c6j.jpg

Monterte reimsivehjul på veiva. og prøvemonterte kompressoren. Fant fort ut at kompressoren ikkje passa i hjulbuen. Masserte hjulbuen med hammer og fekk det til å bli klaring mellom kompressor og hjulbue.

Etter litt prøvemontering av innsugsslanger, så ser eg at den forklaringa som står i instruksjonen ikkje passer! I følge instruksjonen så skal innsugsslangene monterast rundt kompressor/hjulbue. Men då fekk eg ikkje panseret igjen, pga panser hengsler tok borti innsugsslanger, og slanger tok oppi panser.

Fant då ut at eg måtte slipa litt på braketten til kompressoren slik at eg kunne få innsugsslanger under braketten/på sida av motor.

63krtwwvqpoz38qh4yfq.png

disa0eomjx2alyr6rkof.jpg

Forlenga og monterte ein motstand på ledningane til Lmm. (Motstanden blei lodda på den Grå/gule ledningen)

Peilte olja på kompressoren, og starta opp motoren. Motor starta etter ca 3sek med kinning (tom bensin rail). Tomgang gjekk som før med rolige 600rpm, utenom ein pervers uling fra kompressor :twisted:

Etter litt sjekking på klaringer, div, så ser eg at reima på kompressorhjulet har hoppa ei tann ut. Etter masse studering/banning og feiling, så fant eg ut at 1mm spacing mellom øverste og nederste kompressor brakett. Og ei 1mm skive på kompressor strammeren, slik at den vinkla litt anerledes, ville virka uten at reima flytta seg. Det med strammehjulet stod i instruksjonen.

wjlidd26v64m6w0l0rpm.jpg

4c2337vn20f0nxcsyyhs.jpg

Grunnen til spacinga mellom braketten er fordi at den påsveiste delen på motorfestet er slurving når den blei laga :?

Når eg starta motoren no, så gjekk reima midt på strammeren og ligg der den skal ligga på reimhjula :D

Kjørte motoren varm og ruste motoren litt. Plutselig så kjem da noken stygge smelle/knekke lydar, og den Nye radiator vifta hadde mista 3 blad :x Vifta hadde tatt borti viftedekselet og hengt seg fast/knust blad. Har fått fiksa grunnen til at vifta tok borti dekselet, og har bestilt nytt.

j9xoda33w8vp5uep1ykk.jpg

Har også balt med plassering av den orginale Spylevesketank, ser ut som at spylerveske ikkje skal bli brukt når kompressor blir montert? Har uansett funne ein plassering etter noken timar med luring.

Så slik er ståa dags dato. - Venting på Chip og radiator/m vifteblad. :beer:

xsgrx5a5js69hej70cza.jpg

Håper på positive tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lagt opp høgtaler ledninger m/forsterker. Så no blir da forhåpentlig litt bedre lyd. Dei orginale slitarane hadde spelt sin musikk for godt!

Dei nye høgtalerene er Alpine Spr 50c, som eg skal ha i dei orginale høgtaler uttakene.

rk5j68o993y1l0vm7gad.jpg

nkq3y67fdb3e7w6svm8m.jpg

Kanskje ikkje verdens beste forsterker :lol: Men den burde klara å driva 4 normale høgtalers. Og så passa den bra der den står på bilde.

Skal og fjerna bassdritten som eg hadde baki før. Sånn at bilen ser ganske orginal ut innvendig, og for å ikkje overdøva motorlyden :wink:

Må også få vaska teppene som er i bagasjerommet. Regner med at dei teppene som er stiva opp av papp ikkje tåler spyling. Så viss noken har tips til såpe / vaske metode for å vaska teppet, og resten av bagasjerom soffet, så hadde da våre bra! :)

Nerme seg sommar no, så må få bilen klar for kjøretur :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...