Gå til innhold

BMW E30 S50 ++


Håvard P
 Share

Anbefalte innlegg

smelt de sammen igjen med en loddebolt, bare pass på at lengda blir d samme. ta evt litt plast av samme type å legg til :) ellers finnes det noe "plast sveise lim"

Okej :) Vet at 3M skal ha noen bra produket. Men er usikker på styrken ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Blir spennende detta! :) Jeg er i akkurat samme boks som deg! Skal snakke med lakkerer i nærmeste framtid, også veit jeg ikke om noen andre har den samme lakken jeg skal bruke på en E30. Riktig nok en veldig vanlig farge, men det er ikke noe orginal Bmw farge ;)

Skal du på E30 Meet eller Gatebil på Rudskogen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende detta! :) Jeg er i akkurat samme boks som deg! Skal snakke med lakkerer i nærmeste framtid, også veit jeg ikke om noen andre har den samme lakken jeg skal bruke på en E30. Riktig nok en veldig vanlig farge, men det er ikke noe orginal Bmw farge ;)

Skal du på E30 Meet eller Gatebil på Rudskogen? :)

Alt til sin tid. :) Skal gå skule til hausten så er usikker på hva eg får råd til. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med de uorg nyrene der? Bra du skal kjøre chrome nyrer;) hvilken type skole skal du begynne på?

Usikker på passforma på desse nyrene. Om den er drålig kjøper eg orginale :) Skal begynne på teknisk fagskule - skipsteknisk drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...