Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Noen bilder fra dagens jobb, fått ned bakstilling, samt startet og pusse det ned da alt skal lakkeres så det ser litt penere ut etter på. Diffen min ble også sendt i dag så da er det straks diff med 25% sperre :)

tror også traversforingene er helt nye men skal bli bytta til flex foringer

nyra5ddff213n3yn402i.jpg

dm43kd5zigjs9chjigkp.jpg

Gjort klart til sveising av forsterkninger.

fk2ajwy56bhij0dc9e7y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sakte med sikkert fremover, fått levert bakstilling i dag så jeg får pressa ut foringer. eksos har blit pusset helt ned og lakkert, forsterkninger har blit sveiset inn, behandlet med brunox og tatt på karroseri masse rundt.

Før

8n9ytt13j1s1qw1b38c2.jpg

etter

gtcb35hdnt6lxhzo5nue.jpg

forsterkningene på plass

ue3bbv8rdlc9ejukty5t.jpg

ett lite bilde fra EU kontroll

IMG_re7117.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen straks på veien igjen, har nå fått pusset ned bakstilling, hatt på Brunox, hammerlakk, presset ut alt av foringer, satt inn powerflex foringer, samt alt av andre foringer er byttet, camberstag bak er montert, alt av skruer har blit byttet ut til nye, bilen har fått M3 diff med 25% sperre, M3 mellomaksel, nye girkasseforinger/fester

jeg har også gått over og sandblåst det som var av små rust flekker, noe det var få av. Behandlet karroseriet med hard karroseri guffe som skal beskytte plasser BMW ikke har klart og lagt annet en lakk. Så nå starter det og se bedre ut under bilen. Tipper også bilen blir helt noe annet å kjøre nå. har også annen utveksling siden M3 diffen har 3,15 så vil vel få litt mer aks og kortere gir nå.

det som står igjen nå er KW V2, eksos, lufte bremser samt fylle diff olje så er det meste gjort

IMG_0351.jpg

IMG_0359.jpg

IMG_0361.jpg

IMG_0362.jpg

IMG_0366.jpg

IMG_0367.jpg

ny vs gammle girkassefester

IMG_0369.jpg

IMG_0370.jpg

så blir det ett par dagen med skruing på denne så min bror kan få godkjent bilem sin ferdig

IMG_0364.jpg

IMG_0365.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla flott bil og prosjekt Carl! :) Kan jeg spør hva slags lim/karosserikit du brukte over sveisefugene på forsterkningene dine?

Skal gjøre dette på min E36 når det er bakstillingen sin tur :P

hei takk for det, husker ikke navnet på den, men er den karroseri saken man kjøper på wurth, funker veldig bra egentlig ;)

Nydelig, Carlhaakon! Blir det Gatebil på våler i slutten av mai da ? ;)

takk for det, vet ikke om jeg skal det. kan hende jeg tar en tur får og se på dagen men uten om det har jeg ingen planer om og stille ut eller kjøre der :)

skal i vertfall på begge banetreffene til BMWCCN, da tenker jeg og få kjørt også om alt blir klart til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...